منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 12 نفر
بازدید امروز: 192 نفر
بازدید دیروز: 313 نفر
تعداد کل بازدید: 897649 نفر

مشاهده شماره خبر7070

عنوانخبر خوش معاون غذا و داروی ارومیه در جلسه نشسست مطبوعاتی؛ ارائه خدمات طب ایرانی –سنتی در قالب پوشش بیمه ای قرار گرفت
متن

دکتر جلال غفارزاده معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان آذربایجان غربی در جلسه نشسست مطبوعاتی 5 آبان 1397 تصریح کرد: تقاضا برای استفاده از خدمات طب سنتی و ایرانی افزایش یافته است.

 

به گزارش ایفدانا - Ifdana از روابط عمومی معاونت غذا و داروی استان آذربایجان غربی؛

دکتر جلال غفارزاده معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان آذربایجان غربی در جلسه نشسست مطبوعاتی 5 آبان 1397 تصریح کرد: تقاضا برای استفاده از خدمات طب سنتی و ایرانی افزایش یافته است.

وی گفت: شهروندان تاکنون جهت دریافت خدمات طب سنتی به استان‌های تهران و آذربایجان شرقی مراجعه می‌نمودند که مستلزم صرف وقت و هزینه گزاف بود و یا از طریق مراجعه به مراکز غير مجاز و عطاری‌ها خدمات مورد نیاز را دریافت می نموند که نوعی تهدید سلامت بیماران بود.

دکتر غفارزاده اشاره کرد: با تربیت و بکارگیری نیروهای متخصص در این رشته و راه اندازی سلامتکده با مجوز دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان، بخش عمده‌ای از مشکلات شهروندان در استان مرتفع گردید.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان آذربایجان غربی در ادامه خبر داد: خوشبختانه پوشش بیمه‌ای ارائه خدمات طب ایرانی –سنتی اخیرا مصوب و ابلاغ شده است؛ و جهت بهره مندی شهروندان از سوی این معاونت پیگیری خواهد شد.

گفتنی است: نخستین سلامتکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی در محوطه معاونت غذا و دارو استان در فضایی به مساحت 170 مترمربع تجهیز و راه اندازی شده است.

در این مرکز، با حضور پزشک متخصص طب سنتی و نیز متخصص داروسازی سنتی خدمات مختلف از جمله وزیت و معاینه بیماران، حجامت، فصد ویژه آقایان و خانم ها، اتاق احیاء، زالو درمانی از طریق بخش‌های مختلف این مرکز با تعرفه دولتی ارائه خدمت می‌گردد.

همچنین با راه اندازي داروخانه تخصصی طب ایرانی در جنب این سلامتکده تمامي داروهاي گياهي مورد نياز در بهترين کيفيت و بصورت مفرده و مركبي در اين داروخانه به منظور رفاه مردم و اطمینان از کيفيت داروهاي تجويز شده، تامين می گردد.

استفاده از ظرفیت‌های متخصصین طب سنتی، ارائه خدمات با کمترین مبلغ و بهترین کیفیت و ... از نقاط قوت این مرکز است. با راه اندازی این مرکز هم وطنان عزیر در استان آذربایجان غربی و استان‌های هم جوار مي‌توانند به جاي مراجعه به مراکز غير مجاز با مراجعه به متخصص طب ايراني خدمت دريافت کنند و بصورت مکمل و در کنار طب نوين از خدمات این مرکز استفاده کنند.

تاریخ درج1397:08:10
کلمات کلیدی
بازدید314
گروهاخبار عمومي