منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 4 نفر
بازدید امروز: 481 نفر
بازدید دیروز: 295 نفر
تعداد کل بازدید: 899321 نفر

مشاهده شماره خبر7118

عنوان اعلام آمادگی سازمان غذا و دارو برای ارسال دارو و تجهیزات مورد نیاز مناطق زلزله زده/ انبار لیست دارویی ضروری در ستاد بحران هر استان
متن

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به عدم گزارش کمبود دارو و تجهیزات در مناطق زلزله زده، گفت: این سازمان آمادگی لازم برای ارسال کمبود اقلام دارویی این مناطق را اعلام کرده است.

 

دکتر غلامرضا اصغری در گفت و گو با ایفدانا با اشاره به گزارش رئیس اورژانس در مورد زلزله شب گذشته کرمانشاه، گفت: خوشبختانه زلزله شب گذشته کشته نداشت و تمام مصدومان در حین فرار آسیب دیده بودند.

 وی افزود: بر اساس گزارش معاونان سازمان غذا و دارو استان کرمانشاه؛ دارو و تجهیزات به اندازه کافی در دسترس مراکز درمانی وجود دارد و و نیازی به کمک های جدید نیست.

رئیس سازمان غذا و دارو تصریح کرد: آمادگی کرده ایم تا در صورت نیاز استان های زلزله زده،  دارو و تجهیزات را به این مناطق ارسال کنیم، اما خوشبختانه کمبودی در حوزه دارو و تجهیزات وجود نداشته است.

وی در مورد تمهیدات تامین دارو و تجهیزات در هنگام بحران گفت: لیست داروهای بحران تدوین شده است و ذخایر دارو و تجهیزات در ستاد بحران تمام استان ها وجود دارد که در صورت بروز بحران از آن استفاده می کنند، اما در صورت اعلام نیاز ،کمبودهای گزارش شده از انبار مرکزی ارسال می شود.

 
 
  •  
تاریخ درج1397:09:05
کلمات کلیدی
بازدید295
گروهاخبار عمومي