منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 100 نفر
بازدید دیروز: 313 نفر
تعداد کل بازدید: 897557 نفر

مشاهده شماره خبر7123

عنوانبه همت اداره فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو تهران: جلسه توجیهی توزیع شیرخشک های رژیمی و غذای ویژه در داروخانه ها برگزار شد
متن

جلسه توجیهی توزیع شیرخشک های رژیمی و غذای ویژه مؤسسین و مدیران فروش داروخانه های منتخب توسط اداره فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار ایفدانا از روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ جلسه  توجیهی ویژه مؤسسین و مدیران فروش داروخانه های منتخب در رابطه با توزیع شیر خشک های رژیمی و غذای ویژه با حضور دکتر مجدی نسب قائم مقام رئیس اداره فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو، مؤسسین و مدیران داروخانه های منتخب تحت حوزه نظارتی این معاونت روز سه شنبه 6 آذر 97 در محل سالن شورای معاونت غذا و دارو برگزار شد.
همچنین: دکتر مجدی نسب  در ابتدای این جلسه به مکاتبات انجام شده در خصوص معرفی محل عرضه و توزیع متمرکز شیر خشکهای رژیمی و غذاهای ویژه مشمول ارز دولتی اشاره کرد و با حاضرین در جلسه به بحث و تبادل نظر پرداخت.
در ادامه قائم مقام رئیس اداره فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو از مسئواین فنی داروخانه ها درخواست کرد تا آمار فروش شیر خشک های خود را طی ماههای مهر و آبان با فرمت یکسان که از سوی سازمان غذا و دارو اعلام گردیده به معاونت غذا و دارو ارسال نمایند.
در پایان مقرر گردید حاضرین در جلسه مشکلات و نقطه نظرات خود را در مورد انصراف از توزیع و فروش این شیرها و یا نحوه توزیع آنها توسط شرکت های پخش جهت پیگیری و اقدام بطور کتبی به اطلاع معاونت برسانند.

 

 
 
  •  
تاریخ درج1397:09:09
کلمات کلیدی
بازدید322
گروهاخبار عمومي