منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 7 نفر
بازدید امروز: 275 نفر
بازدید دیروز: 401 نفر
تعداد کل بازدید: 890841 نفر

مشاهده شماره خبر7129

عنوانمعاون وزیر بهداشت: مشکلی در تخصیص ارز برای تامین دارو و تجهیزات وجود ندارد
متن
رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه تاکنون 2 میلیارد و 700 میلیون دلار برای تامین دارو و تجهیزات تخصیص‌یافته است، گفت: خوشبختانه در زمینه تخصیص ارز در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.
 

 دکتر غلامرضا اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار ایفدانا با اشاره به آخرین وضعیت تخصیص ارز برای تامین مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی، اظهار کرد: درمجموع 3.5 میلیارد دلار برای تامین دارو و تجهیزات در نظر گرفته‌شده است که از این میزان، 2 میلیارد دلار برای تامین دارو و مواد اولیه دارویی و 1.5 میلیارد دلار برای تامین تجهیزات پزشکی در نظر گرفته‌شده است.

 
وی با اشاره به اینکه تاکنون یک میلیارد و 600  میلیون دلار از ارز دارو تخصیص‌یافته است، عنوان کرد: از میزان ارز تخصیص‌یافته 600 میلیون دلار ماده اولیه و یک میلیارد دلار داروی موردنیاز کشور تامین شده است.
 
رئیس سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: یک میلیارد و 100 میلیون دلار از ارز موردنیاز تامین تجهیزات پزشکی نیز تخصیص‌یافته و به‌این‌ترتیب تنها 800 میلیون دلار از ارز تامین دارو و تجهیزات باقی‌مانده است که به‌مرورزمان تخصیص می‌یابد و خوشبختانه در زمینه تخصیص ارز داروی موردنیاز مشکلی وجود ندارد./
تاریخ درج1397:09:10
کلمات کلیدی
بازدید296
گروهاخبار عمومي