منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 3 نفر
بازدید امروز: 517 نفر
بازدید دیروز: 541 نفر
تعداد کل بازدید: 901969 نفر

مشاهده شماره خبر7144

عنوانیزد: طراحی و راه اندازی سامانه استعلام پروانه های بهداشتی سازمان غذا و دارو
متن

سامانه استعلام پروانه های بهداشتی سازمان غذا و دارو با ابلاغ سازمان توسط معاونت غذا و دارو یزد طراحی و نسخه اولیه این سامانه پیاده سازی شده است.

 

 به گزارش ایفدونا به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی یزد، دکتر رضا مورکیان مدیر نظارت بر مواد غذایی وبهداشتی استان یزد گفت: سامانه استعلام پروانه های بهداشتی سازمان غذا و دارو با ابلاغ سازمان توسط معاونت غذا ودارو یزد طراحی و نسخه اولیه این سامانه پیاده سازی شده است.

وی با اشاره به اهداف طراحی این سامانه گفت: به منظور ضرورت استعلام سریع مصرف کننده در خصوص صحت وسقم پروانه های بهداشتی ساخت محصولات غذایی، آرایشی وبهداشتی این سامانه تهیه و راه اندازی شده است.

دکتر مورکیان گفت:با وجود سیستم رسیدگی به شکایات CRM)) در این سامانه امکان دریافت و پاسخ به شکایات ثبت شده از محصولات وجود دارد  و مصرف کنندگان در صورت مصرف یک نوع محصول و بروز نارضایتی می توانند از طریق این سامانه شکایت خود را ثبت نمایند.

مدیر نظارت بر مواد غذایی یزد افزود: با همراهی و همکاری معاونت های غذا و دارو سراسر کشور در بروزرسانی مرتب سامانه امید است روند مثبتی در پاسخ دهی سریع به مردم و شناسایی محصولات جعلی وتقلبی توسط مصرف کننده انجام شود.

 لازم به ذکر است امکان استعلام و شکایت از محصولات غذایی، آرایشی وبهداشتی سراسر کشور از طریق گوشی تلفن همراه در بستر پیامک توسط این سامانه فراهم گردیده است و  با درج شماره پیامکی و آدرس سایت بر روی برچسب محصولات امکان نظارت محصولات تولیدی توسط مردم در سطح عرضه به وجود خواهد آمد . در حال حاضر مصرف کنندگان می توانند با مراجعه به سایت www.FDACRM.ir  به نسخه آزمایشی آن دست یابند.

 

 
 
  •  
تاریخ درج1397:09:18
کلمات کلیدی
بازدید331
گروهاخبار عمومي