منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 4 نفر
بازدید امروز: 137 نفر
بازدید دیروز: 313 نفر
تعداد کل بازدید: 897594 نفر

مشاهده شماره خبر715

عنواناولین نشست اعضای گروه شبكه بين المللي مصرف منطقي دارو INRUDایران
متن

اولين گردهمايي اعضاي گروه INRUD ایران به دعوت و با حضور رئيس سازمان غذا و دارو، جناب آقاي دكتر ديناروند، با هدف تدوین و جمع بندي عملكرد سالانه اعضاء، روز چهارشنبه 15 آذر ماه 92 در محل سازمان غذا و دارو برگزار شد. در اين جلسه، مسئول گروه INRUD ايران، خانم دکتر سلیمانی، دستاوردهاي يك ساله اخير گروه در حوزه ترويج تجویز و مصرف منطقي دارو را در قالب يك گزارش جامع ارائه نمودند. ايشان همچنين با اشاره به چند وجهي بودن حوزه هاي فعاليت شبکه، خاطر نشان ساختند كسب عضويت در اين شبكه مي تواند زمينه ساز هر چه پررنگ تر شدن فعاليت هاي مرتبط افراد و سازمان هاي علاقمند در سطح بين المللي شود. در پايان، با توافق اعضا، برگزاري جلسات منظم گروه به فواصل چهار ماهه تصويب شد.

عضویت ایران در شبکه بین المللی مصرف منطقی دارو

بستر مناسبی برای فعالیت همه علاقمندان به مصرف منطقی دارو

مصرف غیرمنطقی دارو دارای ابعاد و اشکال مختلف بوده و برای فائق آمدن بر این مشکل بزرگ به همياري تك‌تك افراد جامعه نياز است. منطقی شدن مصرف دارو چنان با فرهنگ و عملکرد مردم آمیخته است، که شايد بيش از جنبه‌هاي ديگر ارتقاء سلامت نيازمند همكاري عمومي باشد چرا كه آگاهي، احساس مسئوليت و اقدام عملي تك‌تك افراد براي نیل به این هدف ضروري است.

در تمام دنیا فعالیت برای مصرف منطقی دارو منحصر به دولت ها نیست و بسیاری از سازمانهای مردم نهاد و افراد علاقمند در این زمینه فعالیت می کنند. در کشور ما نیز علاوه بر کمیته های مصرف منطقی دارو، فعالین حیطه ترویج مصرف منطقی دارو در راستای دستیابی به این هدف فعالیت داشته اند و لذا عضویت ایران در شبکه بین المللی مصرف منطقی دارو بستر مناسبی را برای حضور این دسته از فعالان مصرف منطقی دارو فراهم خواهد نمود.

تاریخ درج1392:09:27
کلمات کلیدیinrud
بازدید976
گروهاخبار عمومي