منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 6 نفر
بازدید امروز: 202 نفر
بازدید دیروز: 401 نفر
تعداد کل بازدید: 890768 نفر

مشاهده شماره خبر7200

عنوانمصاحبه رادیو سلامت با مشاور اجرایی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران
متن

دکتر نجاریان مشاور اجرایی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران با رادیو سلامت با محوریت فرهنگ‌سازی مصرف کالاهای اصیل و سالم در جهت سلامت جامعه، مصاحبه کرد.

 

به گزارش خبرنگار ایفدانا از روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ دکتر ابوالفضل نجاریان مشاور اجرایی معاونت غذا و دارو به‌منظور معرفی کمپین «اصیل بخریم» در راستای فرهنگ‌سازی مصرف کالاهای اصیل و سالم، ارتقا سلامت جامعه و همچنین معرفی برچسب کنترل اصالت اقلام سلامت‌محور و در خصوص استقرار غرفه اصیل بخریم در بازار تهران روز دوشنبه 17 دی 97 مصاحبه تلفنی با رادیو سلامت داشت.
همچنین وی در خصوص استقرار غرفه در بازار تهران گفت: غرفه "اصیل بخریم" معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری هیئت‌امنا و شهرداری بازار تهران در تاريخ 17 دی‌ماه 97 از ساعت 8:30 تا 14 در محل سبزه‌میدان حضور فعال خواهد داشت.
مشاور اجرایی معاونت غذا و دارو در خصوص استقرار غرفه در بازار تهران اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از رسالت‌های معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران فرهنگ‌سازی و آموزش افراد جامعه در رابطه با طرح برچسب کنترل اصالت و تشخیص کالاهای سلامت‌محور اصیل و قاچاق از یکدیگر است، بدین منظور این معاونت غرفه "اصیل بخریم" را برای آشنایی عموم مردم جامعه برپا کرد.
وی در ادامه هدف از ایجاد کمپین 'اصیل بخریم' را فرهنگ‌سازی مصرف کالاهای اصیل و سالم، ارتقا سلامت جامعه و همچنین معرفی برچسب کنترل اصالت اقلام سلامت‌محور و اطلاع‌رسانی به عموم جامعه برای اطمینان در خرید کالاهای سلامت‌محور، اطلاع‌رسانی از نحوه تشخیص اقلام سلامت‌محور قاچاق و درنهایت ایجاد یک بازرس از هر مصرف‌کننده عنوان کرد.
دکتر نجاریان افزود: به‌منظور تأثیرگذاری بیشتر در سطح کلان جامعه نیاز به زبانی قابل‌درک است و بهترین زبان با توجه به گسترش شبکه‌های مجازی استفاده از هنر، طنز و کاریکاتور و... است که ما از این روش برای آموزش محتوای تخصصی در نمایشگاه‌های تخصصی استفاده کردیم.
مشاور اجرایی معاونت غذا و دارو در پایان تصریح کرد: آنچه اهمیت دارد این است که عموم مردم آگاه باشند و سلامتی برایشان مهم و در حوزه سلامت دقت کنند تا بتوانند کالای اصیل را از تقلبی تشخیص دهند.

 
تاریخ درج1397:10:18
کلمات کلیدی
بازدید324
گروهاخبار عمومي