منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 4 نفر
بازدید امروز: 410 نفر
بازدید دیروز: 464 نفر
تعداد کل بازدید: 891440 نفر

مشاهده شماره خبر7207

عنوانمکاتبه رئیس انجمن داروسازان ایران با جناب آقای دکتر روحانی رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران
متن

با سلام و احترام

باستحضار می رساند: در روزهایی که همه توجهات معطوف به برنامه ها و بودجه سال آینده این کشور است و نگرانی های جدی در رابطه با نظام سلامت در شرایط خطیر کنونی وجود دارد، یک خبر مسرت بخش، امید را در دل همه ما زنده کرد که این بار هم کشتی این نظام متکی به عنایت پروردگار و حمایت مردم، به سلامت از میان این طوفان ها عبور خواهد کرد.

نگاهی به سوابق درخشان آقای دکتر سعید نمکی در بخش های برنامه ریزی، آموزش، بهداشت، درمان و دارو در نظام سلامت کشورمان در ۳۴ سال اخیر، نشان می دهد که معرفی ایشان به عنوان سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نه یکی از بهترین انتخاب ها، بلکه بهترین انتخاب بوده است.

در کنار حسن تدبیر، حسن خلق و رویه تعاملی ایشان با بخش های تحت مدیریت و همینطور سازمان ها و تشکل های مرتبط، این نوید را می دهد که در آینده نزدیک شاهد همکاری های گسترده متخصصین و کارگزاران نظام سلامت با وزارت بهداشت و دولت تدبیر و امید در کلیه زمینه ها باشیم.

همانطور که استحضار دارید، نظام دارویی کشور ما، در سال های اخیر به دلیل بعضی سوء تدبیرها آسیب های فراوانی دیده است و همت بزرگی نیاز است تا مجددا احیا شود. بدون تردید تجربه مدیریتی موفق جناب آقای دکتر نمکی به عنوان یک داروساز در بزرگترین صنایع داروسازی ایران، راه گشای موانع پیش روی کلیه حلقه های زنجیره تامین دارو، از مبادی تامین تا داروخانه ها در سراسر کشور خواهد بود.

انجمن داروسازان ایران به نمایندگی از داروسازان سراسر کشور، ضمن تبریک به جنابعالی و ملت شریف ایران برای این انتخاب شایسته، اطمینان می دهد که از هیچ کوششی برای نیل به اهداف بلند دولت جنابعالی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دریغ نمی نماید.

 

 

تاریخ درج1397:10:20
کلمات کلیدی
بازدید313
گروهاخبار عمومي