منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 6 نفر
بازدید امروز: 402 نفر
بازدید دیروز: 531 نفر
تعداد کل بازدید: 901313 نفر

مشاهده شماره خبر7217

عنوانامروز صورت گرفت؛ بازدید سرزده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اهواز به همراه امام جمعه موقت آبادان از معاونت غذا و داروی علوم پزشکی اهواز + گزارش تصویری
متن
حجت الاسلام عادلی نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به همراه حجت الاسلام علوی کیا امام جمعه آبادان امروز شنبه ۲۹ دی ماه جاری از معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بازدید کرد.
 
 
 

به گزارش ایفدانا - Ifdana، به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی اهواز،  حجت الاسلام عادلی نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اهواز به همراه حجت الاسلام علوی کیا امام جمعه موقت آبادان امروز شنبه ۲۹ دی ماه جاری از معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بازدید کرد.

در این بازدید حجت الاسلام عادلی نژاد در بازدید از بخش های مختلف معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعم از واحد آزمایشگاه، دارو، غذا، تجهیزات پزشکی، طب سنتی،مساعدت مالی و واحد آمارو فناوری اطلاعات (IT) ضمن قدردانی از تلاش و زحمات کارکنان این معاونت گفت: حمایت از سلامت مردم در مواجهه بافراورده‌های آرایشی،بهداشتی،مواد غذایی، دارویی، طب سنتی و تجهیزات پزشکی،از مهمترين وظایف و ماموريت‌هاي معاونت غذا و داروی اهواز است.

وی در ادامه با بیان اینکه آموزش مهمترین دغدغه اصلی و حلقه مفقوده تمامی دانشگاه هاست، افزود: باید بحث مهم آموزش را جدی بگیریم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: در بحث فضای مجازی هم باید فعال بود و کلیپ های یک دقیقه ای در حوزه سلامت غذا و دارو جهت آموزش مردمی در فضای مجازی تهیه و بازنشر داد.

دکتر حسین برزگر معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز هم در حاشیه ای این بازدید گفت: با توجه به تحریم های ظالمانه صورت گرفته در حوزه غذا و دارو، خوشبختانه تاکنون توانستیم با تلاش‌های صورت‌گرفته شرایط بهتری را در این حوزه داشته باشیم و پیش‌بینی می‌کنیم با مدیریت جهادی، تکیه بر تولید داخلی و بسیج همگانی با هیچگونه کمبودی در این زمینه مواجه نخواهیم بود.

11-1-300x199.jpg5-4-300x225.jpg1-4-300x199.jpg3-4-300x199.jpg

 
 
تاریخ درج1397:10:29
کلمات کلیدی
بازدید334
گروهاخبار عمومي