منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 6 نفر
بازدید امروز: 180 نفر
بازدید دیروز: 587 نفر
تعداد کل بازدید: 902219 نفر

مشاهده شماره خبر7219

عنوانبرنامه سازمان غذا و دارو برای حمایت از فراورده های آرایشی و بهداشتی تولید داخل
متن

مديركل امور فرآورده‌های آرايشي و بهداشتی از برنامه ویژه این اداره کل به منظور حمایت از تولید داخل و مقابله با کالای قاچاق خبر داد.

 

به گزارش ایفدانا، عبدلعظیم بهفر با اشاره برنامه اداره فراورده های آرایشی و بهداشتی برای حمايت از كالاي ايراني و توليد ملی، اظهار کرد: این برنامه به منظور صيانت از سلامت مردم؛ با همكاري معاونت هاي غذا و داروي سراسر كشور، ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز و هدف مقابله با عرضه و فروش کالاهای قاچاق در سطح بازار اجرا می‌شود.

 

وی افزود: این برنامه و برنامه هاي آموزشي و فرهنگي، مضرات و خطرات خريد و استفاده از كالاهاي قاچاق و تقلبي را ياد آور می‌شود تا مردم ضمن آگاهی از مخاطرات آن، به کاهش حجم تقاضاي قاچاق منجر شود.

 

دكتر بهفر با تاکید بر اینکه كاهش قاچاق كالاهاي آرايشي و بهداشتي بدون مشاركت عمومي مردم امكان پذير نيست، عنوان کرد: در حال برنامه ريزي هاي گسترده ايي براي جذب حداكثري مشارکت مردم در اين راستا هستیم.

 

 

مديركل امور فرآورده‌های آرايشي و بهداشتی علاوه بر جلب همكاري عموم مردم در اين برنامه ويژه، در نظر داریم تا از ظرفیت‌های مناسب انجمن‌های صنفي توليد و واردات نيز بهره‌مند شویم. عقيده داريم قاچاق كالاهاي آرايشي علاوه بر آسیب رساندن به توليد ملي و لطمه زدن به اقتصاد واردکنندگان قانوني، تهدیدی برای سلامت مردم محسوب می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم بايد بدانند برای جلوگیری از خطرات و آسیب‌های احتمالي كالاهاي قاچاق و تقلبي این محصولات را تنها از داروخانه و فروشگاه‌های معتبر خريداري و اصالت کالای خریداری‌شده را از سامانه TTAC استعلام کنند.

 

 
 
  •  
تاریخ درج1397:10:29
کلمات کلیدی
بازدید320
گروهاخبار عمومي