منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 12 نفر
بازدید امروز: 419 نفر
بازدید دیروز: 401 نفر
تعداد کل بازدید: 890985 نفر

مشاهده شماره خبر7227

عنوانواکسن HPV به برنامه واکسیناسیون ملی می‌ آید
متن

سرپرست وزارت بهداشت از ورود واکسن HPV به پروتکل واکسیناسیون خبر داد و گفت: انسیتو پاستور اعلام کرد که در ساخت واکسن HPV با کمک بخش خصوصی برای تولید این واکسن با قیمت ارزان ‌تر اقدام می کند تا گروه‌ های هدف واکسینه شوند.

 

به گزارش ایفدانا، دکتر سعید نمکی در همايش پویش ملي مبارزه با سرطان و افتتاح همزمان مراکز پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان، بیان کرد: در زمینه تشخیص بیماری‌ ها از تمام بخش پژوهش کشور درخواست کرده ایم که به سمت تشخیص زودرس حرکت کنیم؛ چراکه اگر در مراحل اولیه بیماری، تومور را تشخیص دهیم می‌ توانیم عمر طولانی را برای بیمار تضمین کنیم.

وی افزود: حوزه درمان نیز باید به سمت شیوه‌ های مدرن برویم. هر چند که شیوه‌ های مدرن گرانقیمت هستند، اما اگر بتوانیم به شیوه مدرن، اقدامات درمانی را انجام دهیم به مراتب عوارضی که برای بیمار ایجاد می ‌شود، کمتر خواهد بود. البته استفاده از داروها و درمان ‌های مدرن باید به شکلی باشد که مافیای تبلیغاتی دارو نتوانند هزینه ‌های سنگینی را به کشور تحمیل کنند. بلکه داروهای موثر را به پروتکل درمانی کشور اضافه کرده و بیمه‌ ها را مکلف به تبعیت از آنها کنیم.

 

سرپرست وزارت بهداشت  تاکید کرد: نقش خیّرین و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه پیشگیری و درمان سرطان موثر است. از طرفی ما هم باید راه را برای خیّرین باز کنیم. یکی از خطاهای استراتژیک ما این است که به عنوان دولت می ‌خواهیم تمام اقدامات را خودمان انجام دهیم، اما اقدامات متعددی به بهترین نحو، از سوی خیّرین در کشور شکل گرفته و ما باید آنها را تشویق کنیم که در کنار دولت به عرصه بیایند و برای کاهش آلام بیماران گام بردارند./

 
 
  •  
تاریخ درج1397:11:07
کلمات کلیدی
بازدید334
گروهاخبار عمومي