منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 4 نفر
بازدید امروز: 285 نفر
بازدید دیروز: 464 نفر
تعداد کل بازدید: 891315 نفر

مشاهده شماره خبر7229

عنوانواگذاری امور غير حاكميتى سازمان به تشكل هاى بخش خصوصى
متن

رئیس سازمان غذا و دارو به همراه مدیران کل این سازمان و سندیکای تولیدکنندگان مکمل رژیمی غذایی، از کارخانه داروسازی کارن بازدید و در جریان فعالیت ها، امکانات، پیشرفت ها و مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت.

 

به گزارش ایفدانا، دکتر مهدی پیرصالحی رئیس سازمان غذا و دارو با ابراز خرسندی از نحوه فعالیت شرکت داروسازی کارن، از واگذاری امور غير حاكميتى سازمان به تشكل هاى بخش خصوصى در آینده خبر داد.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت بازار قاچاق مکمل های ورزشی و گسترش روز افزون مصرف این مکمل ها، افزود: باید در کنار جلوگیری از ورود کالای قاچاق و تقلبی به بازار، تدابیر ویژه ای  برای تولید این دسته از مکمل ها اندیشیده شود. همچنین موضوع عرضه مستقیم مکمل ورزشی به باشگاه ها و بحث فروش آنلاین نیازمند بررسی دقیق تر است.

معاون وزیر بهداشت تصریح کرد:  در حوزه تولید دارو، ورود شرکت های نوپا به تولید داروهایی که تولید کننده داخلی کمتری دارند با هدف کمک به صنعت داروسازی کشور حائز اهمیت است.

در ادامه مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو اظهار کرد: شرکت داروسازی کارن با توجه به زیرساخت های مناسب، مستعد فعالیت بیشتر و پیوسته تر در حوزه دارویی کشور است.

 دکتر عبدزاده با ابراز نگرانی از تعطیلی برخی از شرکت های پخش دارویی، گفت: با توجه به هزینه های بالای پخش دارو و مکمل، این حوزه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. البته در آینده شاهد بهبود وضعیت تولید دارو در کشور خواهیم بود.

دکتر مهناز خانوی، مدیرکل فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو نیز با اشاره به تنوع خوب فراورده های تولیدی شرکت کارن در حوزه غذایی و مکمل، گفت: سال آتی را سالی پرفروش برای تولید کنندگان داخلی پیش بینی می شود.

دکتر علی مزیدی، مدیر عامل شرکت داروسازی کارن نیز ضمن ارائه پیشرفت ها و برنامه های پیش روی این واحد تولیدی، مشکلات مربوط به تامین ارز، کند بودن روند اخذ و تمدید مجوز تولید مکمل و دارو را از بزرگترین چالش های پیش روی تولید کنندگان بیان کرد.

همچنین زهرا مرتضوی مشکلات نقدیگی را به دلیل مطالبات سنگین بیمارستانی در کنار هزینه های بالای پخش از چالش های اصلی صنعت پخش بیان کرد.

در ادامه دکتر شعله پیشداد آذر نیز خواستار حل مشکلات فعلی در این حوزه شد.

 
 
  •  
تاریخ درج1397:11:08
کلمات کلیدی
بازدید319
گروهاخبار عمومي