منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 8 نفر
بازدید امروز: 584 نفر
بازدید دیروز: 541 نفر
تعداد کل بازدید: 902036 نفر

مشاهده شماره خبر7237

عنوانهشدار سازمان غذا و دارو به قاچاقچيان و متقلبين فرآورده های آرايشی و بهداشتی
متن

مدير كل فرآورده هاي آرايشي و بهداشتي سازمان عذا و دارو گفت: با توجه به اینکه قاچاق و تقلب در فرآورده های آرايشی و بهداشتی با سلامت و بهداشت مردم ارتباط مستقیم دارد،  سازمان غذا و دارو هيچ مدارا و ارفاقي در این مورد قائل نخواهد شد.

 
به گزارش ایفدانا، دكتر بهفر همزمان با آغاز طرح مقابله و مبارزه با كالاهاي آرايشي و بهداشتي در سطح عرضه در سراسر كشور اظهار کرد:  با متخلفين و جاعلان فرآورده هاي آرايشي و بهداشتي بشدت برخورد خواهيم کردو اگر احتمالا وارد كننده يا  واحد توليدي قانوني اقدام به تخلفاتي در اين زمينه  داشته باشند حتما پروانه هاي بهداشتي آنها باطل و مراتب به مقامات قضايي ارجاع خواهد شد. 
 
مدير كل فرآورده هاي آرايشي و بهداشتي سازمان عذا و دارو افزود: خوشبختانه تخلفات وارد كنندكان قانوني و توليد كنندگان داراي پروانه، کم تعداد است.
 
وی ضمن يادآوري نقش مسئولان فني به عنوان ناظران و نمايندگان قانوني اين سازمان در شركتها و كارخانه هاي مربوطه اظهار اميدواري كرد با اجرا و گسترش طرح پست ماركتينگ شاهد بسط و توسعه مسئوليت پذيري در بين شركت هاي رسمي كشور از يك سو و گسترش ضريب سلامت كالاهاي عرضه شده در سطح بازار خواهيم بود.
تاریخ درج1397:11:13
کلمات کلیدی
بازدید327
گروهاخبار عمومي