منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 463 نفر
بازدید دیروز: 541 نفر
تعداد کل بازدید: 901915 نفر

مشاهده شماره خبر7245

عنوانبا حضور ریاست سازمان برگزار گردید اولین نشست هم اندیشی دبیران کلان مناطق یازده گانه
متن

اولین نشست هم اندیشی دبیران کلان مناطق یازده گانه با حضور رئیس سازمان غذا و دارو ودبیران کلان مناطق یازده گانه در تاریخ 17-11-97 برگزار گردید.

 

به گزارش ایفدانا، به نقل از روابط عمومی:آقای دکتر مهدی پیرصالحی رئیس سازمان غذا و دارو در "اولین نشست هم اندیشی دبیران کلان مناطق یازده گانه در سالجاری" ضمن عرض خیر مقدم، از زحمات همکاران کلان مناطق یازده گانه غذا و دارو کشور تشکر کردند.

در ابتدای جلسه معاون وزیر بهداشت به تشریح سیاست ها، برنامه ها و بررسی نقاط قوت و ضعف سازمان غذا و دارو در چند سال اخیر پرداختند. ایشان واگذاری امور اجرایی به بخش خصوصی و تفویض اختیار به معاونت های غذا و دارو و حرکت به سمت سیاست گذاری و امور نظارتی، مدیریت منسجم منابع و هزینه ها برای رفع مشکلات و برون رفت از شرایط حساس کنونی کشور، حمایت از اقلام و محصولات تولیدی داخل هم بعنوان مصرف کننده و هم در جایگاه نظارتی، برنامه ریزی منسجم وتقویت زیر ساخت های لازم جهت مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محوردر سطح کشور، اهتمام جدی به برنامه های پیشگیری از بیماریهای غیر واگیر در حوزه غذا و دارو با تمرکز بر کاهش میزان نمک، چربی و قندهای ساده، طراحی و پیاده سازی سامانه متمرکز کشوری درسطح کشور جهت پایش مجوزهای صادره واحدهای تولید مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، تلاش برای تامین دسترسی مناسب به دارو و ملزومات پزشکی و مکمل ها، تامین ایمنی محصولات غذایی، آرایشی و بهداشتی با همکاری کلیه معاونت های غذا و دارو، ایجاد سامانه متمرکز و مکانیزه کردن فرآیندهای حوزه نظارت بر تولید، توزیع و عرضه دارو در شرکت ها و داروخانه ها درسطح کشور را از موارد مهم اعلام کردند. وی در ادامه افزود معاونین غذا و دارو در سطح کشور بعنوان بازرسین سازمان محسوب می گردند.

در ادامه، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جناب آقای دکتر سخاجو گزارشی از فعالیت های این حوزه ارائه کردند. وی اعلام کرد بر اساس تفاهمنامه های منعقد شده با ادارات کل تخصصی اعتبارات لازم برای هر حوزه پیش بینی شده است و با پیگیریهای صورت گرفته تا چند روز آینده مقادیری از این اعتبارات به استانها ابلاغ خواهد شد.

در ادامه جناب آقای مهندس عباس مهدیزاده، دبیر شورای کشوری کلان مناطق، به جمع بندی و ارائه پیشنهادهای دریافتی و اعلام اولویت ها، مسائل و مشکلات مطرح شده از طرف از کلان مناطق یازده گانه پرداختند.

پایان پیام/جهت دیدن گزارش تصویری کلیک فرمائید.

 

 
 
  •  
تاریخ درج1397:11:18
کلمات کلیدی
بازدید329
گروهاخبار عمومي