منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 236 نفر
بازدید دیروز: 544 نفر
تعداد کل بازدید: 898781 نفر

مشاهده شماره خبر7248

عنوانسرقت ۶ میلیارد تومانی از داروخانه یک بیمارستان
متن
رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم از دستگیری مردی ۳۷ ساله خبر داد که بیش از شش میلیارد تومان را با تاسیس یک شرکت صوری به سرقت برده بود.
به گزارش خبرآنلاین به نقل از سایت پلیس، سرهنگ حسین مافی در تشریح این خبر بیان داشت: ششم بهمن ماه امسال، رئیس یکی از بیمارستان های این محدوده مراجعه و اعلام کرد که با توجه به رسیدن روزهای پایانی سال، تصمیم به انبارگردانی گرفته است که طی این اقدام وی، مشخص می شود حجم زیادی دارو و پول از قسمت داروخانه کم شده است.

 

این مقام انتظامی افزود: بنابر گفته وی، حدودا شش میلیارد تومان پول نقد از قسمت داروخانه بیمارستان خرج خرید داروهایی شده بود که وجود خارجی نداشتند و او مدعی بود به احتمال زیاد انباردار در این رابطه باخبر است.

 

وی افزود: در ادامه و با توجه به حساسیت موضوع، ماجرا به تیمی از ماموران عملیات کلانتری به سرکردگی بنده، به محل اعزام شدیم و متهم را تحت بازجویی فنی و پلیسی قرار دادیم که وی وقتی متوجه مدارک موجود علیه خود شد، ناچار لب به اعتراف گشودو گناهش را گردن گرفت.

 

وی بیان داشت: متهم مدعی بود با تاسیس شرکتی صوری تحت عنوان فروش دارو و لوازم بهداشتی، اقلامی را خریداری کرده و هزینه آنها را نیز پرداخت کرده است اما هیچ دارویی در ازای این پول ها وارد داروخانه بیمارستان نکرده است.

 

وی ادامه داد: در مرحله بعدی از تحقیقات، متهم مدعی شد با پول های به دست آورده از این راه، یک خانه در قسمت مرفه نشین شهر تهران و یک ماشین لوکس و گرانقیمت خریداری کرده است.

 

بنابر دستور قضائی، متهم برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

 
 
 
تاریخ درج1397:11:20
کلمات کلیدی
بازدید342
گروهاخبار عمومي