منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 6 نفر
بازدید امروز: 114 نفر
بازدید دیروز: 544 نفر
تعداد کل بازدید: 898659 نفر

مشاهده شماره خبر728

عنوانرئیس کمیسیون بهداشت مجلس پیشنهاد داد: ارایه طرحی در مجلس برای اختصاص بودجه درمان ناباروری
متن

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: مبلغ سه تا چهار میلیون تومان برای درمان ناباروری هزینه زیادی نیست چراکه ما برای عمل پیوند مغز و استخوان بالای 40 تا 45 میلیون تومان هزینه می کنیم.

 

 به گزارش وب دا؛ دکتر حسینعلی شهریاری در اولین کنگره بین المللی اخلاق تولید مثل در جهرم ضمن بیان این مطلب گفت: پیشنهاد می شود طی هفته آینده که موضوع بودجه در کمیسیون تلفیق مجلس درحال بررسی است، مسئولین ذیربط طرحی مستند و قانونی برای این موضوع به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بفرستند تا پس از بررسی در کمیسیون بهداشت در کمیسیون تلفیق نیز ارائه و در صورت تصویب بودجه ای برای آن درنظر گرفته شود.

 

 عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص تولید داروهای ناباروری در داخل کشور و مقایسه آن با داروهای مشابه خارجی افزود: این موضوع که  اثرات داروهای ساخت داخل  مورد  تائید  یا  عدم تایید پزشکان و کارشناسان قرار گرفته باید به صورت مستند و با ارائه دلیل قانونی به کمیسیون بهداشت و درمان یا سیاست گذاران دارویی کشور اعلام تا نسبت به آن تصمیم گیری  شود.

 

 وی در عین حال یادآور شد:  براساس بررسی های بعمل آمده و اظهار نظر پزشکان و کارشناسان ، داروهای ساخت داخل همگی مفید و پرثمر هستند  و در غیر این صورت باید دلایل غیر موثر بودن آن اثبات گردد تا در مورد تحت پوشش قرارگرفتن داروهای ساخت داخل یا خارجی تصمیم گیری شود.

تاریخ درج1392:09:29
کلمات کلیدیناباروری
بازدید881
گروهاخبار عمومي