منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 467 نفر
بازدید دیروز: 463 نفر
تعداد کل بازدید: 900847 نفر

مشاهده شماره خبر7280

عنوانمعاون غذا و دارو اراک: گسترش و تشدید بازرسی در آستانه ایام نوروز از داروخانه ها و مراکز عرضه کنندگان لوازم آرایشی بهداشتی
متن

دکتر علیمرادیان:همه‌ ساله در هفته‌های پایانی سال به لحاظ کشش ناشی از افزایش تقاضا در سطح بازار، تشدید بازرسی‌ها و نظارت بر داروخانه ها و عرضه کنندگان لوازم آرایشی بهداشتی و عطاری ها برای برخورد با هرگونه تخلف صورت می‌گیرد.

 

به گزارش ایفدانا - Ifdana،به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک ، دکتر عباس علمرادیان معاون غذا و دارو اراک افزود: در آستانه سال جدید، تخلف در عرضه برخی از کالاهای سلامت محور و خدمات مرسوم در این ایام تحت تاثیر قرار گرفته و به لحاظ نظارت از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است.

وی اظهار داشت: این در حالیست که طرح تشدید بازرسی، کنترل و نظارت بر واحدهای تولیدی مواد غذایی، داروخانه، عرضه کنندگان لوازم آرایشی بهداشتی، تجهیزات پزشکی و عطاری ها به صورت ادواری در هر روز از سال و از جمله روزهای پایانی سال اجرا می‌شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: در سال جاری نیز در روزهای پایانی سال طرح تشدید بازرسی از این واحد ها آغاز شده و در ایام تعطیلات و تا پایان تعطیلات نوروزی نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: امید است با تشدید نظارت جدی در قالب گشت‌های مشترک بر واحدهای صنفی و همکاری ارگان های مربوطه بتوان همانند سال‌های گذشته با اتخاذ این تدابیر و تنظیم بازار؛ سلامت، امنیت و رفاه حال شهروندان عزیز را در عید نوروز فراهم کرد.

دکتر علیمرادیان در خصوص برنامه های آموزشی در ایام نوروز نیز گفت: جهت ارتقای سطح علمی و آموزش همگانی در خصوص رعایت توصیه های داروئی،غذایی و پیشگیری از مسمومیت ها برای همشهریان و میهمانان نوروزی، برنامه های تلویزیونی و رادیویی، پخش می گردد و همچنین بروشورهای آموزشی چاپ و در ایستگاه های نوروزی توزیع می شوند.

وی در پایان بیان کرد: هم استانی های گرامی می توانند در صورت مواجهه با هرگونه فرآورده سلامت محور غیرمجاز، تقلبی و یا قاچاق از قبیل دارو، مواد غذایی، آشامیدنی و لوازم آرایشی و بهداشتی موضوع را از طریق شماره 33677387 (رسیدگی به شکایات غذا، آرایشی و بهداشتی) و شماره  33673917 (رسیدگی به شکایات دارویی) و مرکز معرفی و اطلاع رسانی 190 به کارشناسان مربوطه اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 
تاریخ درج1397:12:09
کلمات کلیدی
بازدید343
گروهاخبار عمومي