منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 9 نفر
بازدید امروز: 360 نفر
بازدید دیروز: 401 نفر
تعداد کل بازدید: 890926 نفر

مشاهده شماره خبر7294

عنوان500 میلیون یورو برداشتی از صندوق توسعه به داروخانه ها نرسیده
متن
نایب رئیس انجمن داروسازان کشور : 500 میلیون یورو برداشتی از صندوق توسعه به داروخانه ها نرسیده است .

علی فاطمی در حاشیه نشست چالش های صنعت دارو و در مصاحبه اختصاصی با خبرنگارخبرگزاری صدا و سیما افزود: از 500 میلیون یورویی که برای حل مشکلات دارو و تجهیزات پزشکی بصورت ریالی تحویل سازمان بیمه سلامت شد، بنا بود حدود هزار میلیارد تومان از آن برای مطالبات زنجیره تامین دارو اختصاص یابد اما این رقم به حساب دانشگاه های علوم پزشکی واریز شد و بعد از آن برای ما مشخص نیست که در چه مسیری هزینه شده است.
نایب رئیس انجمن داروسازان کشور اضافه کرد: آخرین پرداختی بیمه سلامت به ما، مربوط به مرداد بوده است و مدیران بیمه سلامت از داروخانه ها نمی پرسند که آیا این پول به داروخانه رسیده است یا خیر.
وی گفت: داروخانه ها آخرین حلقه زنجیره تامین دارو هستند، قبل و بعد از تخصیص این مبلغ هیچ تاثیری در وضع داروخانه ها ایجاد نشده است. ما مکاتباتی با دفتر رییس جمهور هم داشتیم و پیگیر نحوه هزینه کرد این 500 میلیون یورو بودیم اما تاکنون جوابی به ما داده نشده است.
نایب رییس انجمن داروسازان کشور افزود : پولی که به حساب داروخانه واریز می شود در واقع سرمایه داروخانه برای خرید دارو است و اگر این سرمایه بازنگردد دیگر داروخانه توان تحویل دارو به بیمار را ندارد و اکنون هم دلیل اینکه بسیاری داروخانه ها برخی داروها را ندارند، همین مسئله است.

 
تاریخ درج1397:12:16
کلمات کلیدی
بازدید350
گروهاخبار عمومي