منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 6 نفر
بازدید امروز: 40 نفر
بازدید دیروز: 464 نفر
تعداد کل بازدید: 891070 نفر

مشاهده شماره خبر7309

عنوانمسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی دزفول: در ایام نوروز داروخانه های شبانه روزی آماده خدمت هستند
متن

مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی دزفول خبر داد: داروخانه های شبانه روزی دانشگاه علوم پزشکی دزفول در ایام نوروز 98 آماده تر از همیشه در خدمت مردم و میهمانان نورزی هستند.

 

به گزارش ایفدانا - Ifdana، به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو،مسعود زمانی راد، فرارسیدن ولادت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) و همچنین سال نو را به تمامی همکاران پرتلاش این دانشگاه و کلیه هموطنان ایران زمین تبریک گفت و اظهار داشت:طبق جلسات و هماهنگی های بعمل آمده با داروخانه های شبانه روزی دانشگاه علوم پزشکی دزفول در شهرستان های دزفول،شوش و گتوند در خصوص تأمین نیازهای داروئی مردم و بخصوص داروهای کمیاب برای بیماران خاص در ایام نوروز تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو افزود: همچون سالهای گذشته برای میزبانی از میهمانان نورزی در سال 98،معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی دزفول اطلاعاتی شامل نام،آدرس و شماره های تماس داروخانه های شبانه روزی تحت پوشش و نیز توصیه های مهم در ایام سفر را در قالب بروشور «توصیه های نوروزی» طراحی و به چاپ رسانیده است.

در ادامه مهندس مسعود زمانی راد در خصوص اهمیت عدم استفاده از ظروف یکبار مصرف و یا استفاده بهینه از این ظروف تأکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع استفاده بهینه از ظروف یکبار مصرف و یا عدم استفاده از آنها در جامعه که در سالهای اخیر در اکثر اقشار جامعه فراگیر شده است،کارشناسان معاونت غذا و دارو بر اساس تکلیف قانونی و شرعی برخود واجب دانستند که مطالبی در خصوص فرهنگ سازی این پدیده اجتماعی نوظهور، تحت عنوان « چرا ظروف یکبار مصرف!؟ » طراحی و در میان میهمانان نوروزی توزیع شود.

در پایان مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو از همکاری سازمان هلال احمر شهرستان دزفول و همچنین بیمارستان چهارم شکاری دزفول برای توزیع این بروشورها تقدیر و تشکر کرد.

 
 
  •  
تاریخ درج1398:01:02
کلمات کلیدی
بازدید349
گروهاخبار عمومي