منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 6 نفر
بازدید امروز: 99 نفر
بازدید دیروز: 222 نفر
تعداد کل بازدید: 896970 نفر

مشاهده شماره خبر7353

عنوانکمبود باطری قلب نداریم
متن

مدیرکل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: هیچ کمبودی در زمینه باطری قلب وجود ندارد و از اسفندماه سال گذشته برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است و تعداد قابل توجهی از این تجهیزات در انبار هیات امنای ارزی وجود دارد.

 

به گزارش ایفدانا و به نقل از خبرگزاری ایرنا، سیدحسین صفوی افزود: صف انتظار باتری قلب مانند همیشه است و هیچ ارتباطی به وضعیت تحریم ندارد و هرگاه باتری قلب برای بیماری لازم باشد، صف انتظار شکل می گیرد.


وی افزود: در ارتباط با ضربان ساز (پیس میکر Pacemaker) و دفیبریلاتور قلبی داخلی (آی سی دی ICD) ممکن است هنگامی که بیماران توسط بیمه و دولت پوشش داده می شوند، مانند همه جای دنیا با توجه به اینکه وضعیت بیمار چقدر ضروری است، صف انتظار شکل بگیرد.


صفوی تاکید کرد: هیچ کمبودی در زمینه پیس میکر و آی سی دی وجود ندارد و از اسفندماه سال گذشته برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است و تعداد قابل توجهی از این تجهیزات در انبار هیات امنای ارزی وجود دارد.


وی اضافه کرد: تامین باتری قلب در بخش دولتی از طریق درخواست بیمارستان به هیات امنای ارزی صورت می گیرد و با نرخ مصوب و رسمی در اختیار آنها قرار می گیرد.


صفوی افزود: پیس میکر و آی سی دی به اندازه کافی داریم؛ با این حال دوباره درخواست تامین آن را داده ایم، تامین ارزی آن صورت گرفته و تا پایان سال دوباره وارد کشور می شود.


وی درخصوص قیمت 250 میلیون تومانی اعلام شده در برخی خبرها برای باتری قلب نیز اظهار کرد: امکان ندارد که پیس میکر و آی سی دی با این قیمت ها به فروش برسد چراکه در بیمارستان دولتی از طریق هیات امنای ارزی و در بیمارستان های خصوصی توسط شرکت های خصوصی تامین می شود./ایرنا

 
 
  •  
تاریخ درج1398:02:23
کلمات کلیدی
بازدید369
گروهاخبار عمومي