منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 4 نفر
بازدید امروز: 291 نفر
بازدید دیروز: 531 نفر
تعداد کل بازدید: 901202 نفر

مشاهده شماره خبر7358

عنوانامضای طلایی برای صیانت از سلامت مردم
متن

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: تعبیر سازمان از امضای طلایی اهمیت صیانت از سلامت جامعه است و در این راستا سازمان برای تعهد به وظایف و انجام رسالت خویش از همفکری و مشورت متخصصان، دانشگاهیان و نمایندگان محترم مجلس استقبال می‌کند.

 

به گزارش ایفدانا و به نقل از روزنامه ایران،  دکتر شهرام شعیبی، سخنگوی سازمان غذا و دارو در یادداشتی آورده است؛


وزیر بهداشت حمایت لازم و کافی از سازمان غذا و دارو داشته و تأمین دارو و تجهیزات مورد نیاز با کیفیت از دغدغه‌های اصلی ایشان محسوب می‌شود، چنانچه بارها نیز بر رعایت سلامت اداری و فرآیندهای کاری در تمامی حوزه‌های سلامت تأکید ویژه داشته و این حساسیت در مورد سازمان غذا و دارو به مراتب بیشتر نمود داشته است.


تأمین دارو و تجهیزات پزشکی به عنوان کالای استراتژیک در حوزه سلامت همواره از وظایف اصلی سازمان غذا و دارو بوده است تا در مواقع حساس و خطیر، بالاخص در شرایط تحریم‌های ظالمانه شاهد کمترین آثار آن بر بیماران باشیم.از این رو شفافیت یکی از مسائلی است که به جد در سازمان غذا و دارو دنبال می‌شود؛ چنانچه در سال گذشته و در دو مرحله آمارنامه 8 ماهه و 12 ماهه دارویی منتشر شد که قدمی مثبت در راستای تحقق شفافیت در امور سازمان غذا و دارو محسوب می‌شد.


همچنین بر اساس ابلاغیه رئیس سازمان تمامی جلسات برگزار شده، ضبط و مستندات آن آرشیو می‌شود، بنابراین شاهد اقداماتی در جهت شفافیت بیشتر در سازمان هستیم.


از طرفی تمامی فرآیندهای ثبت، واردات، تولید و... در سازمان غذا و دارو در کمیته‌های قانونی مصوب می‌شوند و با توجه به تجمیع آرا تصمیم‌گیری می‌شود، بنابراین امضای هیچ شخصی در سازمان به نفع یا ضرر گروه خاصی متصور نیست و نظارت‌های دقیقی بر روند آن وجود دارد.


در شرایط فعلی که دشمنان نظام و کشور در حال دسیسه و توطئه علیه پیشرفت و دستاوردهای انقلاب هستند، سازمان غذا و دارو با عنایت بر فرمایشات مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان مبنی بر تحکیم وحدت و تلاش مجدانه برای مقابله با این تهدیدها، رسالت خود را با تلاش مضاعف برای تهیه و تأمین دارو و تجهیزات پزشکی علی‌رغم مشکلات عدیده‌ای که وجود دارد به کار گرفته است و تاکنون برای دستیابی به این مهم سربلند بوده است.

 

باتوجه به حساسیت و اهمیت سلامت و ایمنی فرآورده‌های تحت نظارت سازمان غذا و دارو، مسئولیت مدیران سازمان بسیار مهم بوده و تصمیم آن‌ها برای تأیید و یا عدم تأیید یک فرآورده حیاتی است و اینجاست که امضای آن‌ها ارزش پیدا می‌کند؛ تعبیر سازمان از امضای طلایی اهمیت صیانت از سلامت جامعه است و در این راستا سازمان برای تعهد به وظایف و انجام رسالت خویش از همفکری و مشورت متخصصان، دانشگاهیان و نمایندگان محترم مجلس استقبال می‌کند.

 
 
  •  
تاریخ درج1398:02:28
کلمات کلیدی
بازدید336
گروهاخبار عمومي