منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 229 نفر
بازدید دیروز: 544 نفر
تعداد کل بازدید: 898774 نفر

مشاهده شماره خبر7362

عنوانرئیس سازمان غذا و دارو: نبود رانت در سازمان غذا و دارو/افزایش شفافیت‌ در سازمان با جدیت دنبال می‌شود
متن

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه در این سازمان رانت وجود ندارد بلکه عدم شفافیت را داریم، گفت: عدم شفافیت‌های بیرونی به برخی سوء‌تفاهمات دامن می‌زند.

 

به گزارش ایفدانا و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، دکتر مهدی پیرصالحی، گفت: در سازمان رانت وجود ندارد بلکه در برخی موارد عدم شفافیت را داریم.

 

رئیس سازمان غذا و دارو افزود: امروزه تمامی امضاهای سازمان توسط کمیسیون‌ها و کمیته‌ها انجام می‌شود و در واقع دست یک نفر نیست و کمیسیون‌ها و کمیته ها باید برای صدور مجوز ورود کالاها تصمیم‌گیری کنند.

 

عدم شفافیت‌های بیرونی به برخی سوء‌تفاهمات دامن می‌زند

 

وی با بیان اینکه عدم شفافیت‌های بیرونی به برخی سوء‌تفاهمات دامن می‌زند، تصریح کرد: برای برطرف کردن این سوء‌تفاهم‌ها نسبت به شروع فرآیندی که وزیر بهداشت دستور دادند یعنی بررسی عملکرد گذشته و شفافیت آینده اقدام کردیم.

 

پیرصالحی یادآور شد: تمامی کمیسیون‌ها و کمیته ها ضبط و به صورت آنلاین در اختیار نهادهای نظارتی  قرار داده می شود تا بتوانند نظارت کنند.

 

رئیس سازمان غذا و دارو افزود: از نهادهای نظارتی خواستیم که در کمیسیون‌های ما حضور داشته باشند و از نمایندگان مجلس نیز درخواست کردیم با حضور در کمیسیون ها با فرآیندهای ما آشنا شوند.

 

وی افزود: بر این باورم که اگر شفافیت ما افزایش یابد نگرانی‌ها نیز برطرف خواهد شد.

 

پیرصالحی در مورد قول وزیر بهداشت برای حذف رانت در سیستم غذا و دارو طی سه ماه آینده، افزود: بحث شفافیت‌ها را به صورت جدی پیگیری و دنبال می‌کنیم که تا سه ماه آینده به درستی تحقق یابد./

 
 
  •  
تاریخ درج1398:02:29
کلمات کلیدی
بازدید347
گروهاخبار عمومي