منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 6 نفر
بازدید امروز: 120 نفر
بازدید دیروز: 587 نفر
تعداد کل بازدید: 902159 نفر

مشاهده شماره خبر7404

عنوانمشاور رئیس سازمان غذا و دارو درامور فعالیتهای دانش بنیان و فناوریهای نوین منصوب شد
متن

دکتر محمدرضا شانه ساز، معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو در حکمی دکتر حسین رستگار رییس مرکز تحقیقات آرایشی و بهداشتی این سازمان را با حفظ سمت به عنوان مشاور خود در درامورفعالیتهای دانش بنیان و فناوریهای نوین منصوب کرد.

به گزارش ایفدانا، متن این حکم به شرح زیر است:
 
جناب آقای دکتر حسین رستگار
رئیس محترم مرکز تحقیقات  آرایشی و بهداشتی

      نظر به تجربه، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت به عنوان مشاور اینجانب درامورفعالیتهای دانش بنیان و فناوریهای نوین منصوب می شوید.
رئوس فعالیت های مد نظر در راستای تعامل سازنده با حوزه های درون و برون بخشی به شرح ذیل می باشد:
۱-    بازبینی فرآیندها و بستر سازی مناسب جهت اجرایی شدن مفاد تفاهمنامه های منعقده این سازمان با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سایر مجامع علمی و فناوری درراستای توسعه و بهبود فرآیند رسیدگی به امور دانش بنیان و فناوریهای نوین.
۲-    همکاری و هماهنگی به منظور ایجاد ساز و کار لازم در جهت تحقق مفاد قانون برنامه ششم توسعه علی الخصوص زمینه سازی حضور شرکتهای دانش بنیان در صنعت غذا، آرایشی و بهداشتی، دارو و تجهیزات پزشکی در راستای اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی.
۳-    زمینه سازی به منظور توسعه فناوریهای نوین و استفاده از توانمندی حوزه های جدید مانند نانو فناوری،  سلولهای بنیادی و.... در تولید محصولات حوزه سلامت.
۴-    تهیه و تنظیم پیش نویس اسناد فرا دستی همچنین آیین نامه های اجرایی و دستورالعملهای مرتبط بمنظور استفاده از توان بخش خصوصی، سازمانهای مردم نهاد، انجمنهای تخصصی ، مجامع علمی و دانشگاهی در جهت مشارکت فعال در حوزه های دانش بنیان و فناوریهای نوین.
امید است با تعامل سازنده با مراکز یاد شده در جهت تحقق اهداف این سازمان موفق باشید.
تاریخ درج1398:05:04
کلمات کلیدی
بازدید349
گروهاخبار عمومي