منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 182 نفر
بازدید دیروز: 587 نفر
تعداد کل بازدید: 902221 نفر

مشاهده شماره خبر7409

عنوانلزوم اتصال شركت هاي پخش به سامانه پايش رطوبت و دما
متن

مدیر نظارت و ارزیابی مواد و فرآورده های دارویی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بر لزوم اتصال شركت هاي پخش به سامانه پايش رطوبت و دما تاکید کرد.

 به گزارش ایفدانا به نقل از  روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز،مدیر نظارت و ارزیابی مواد و فرآورده های دارویی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بر لزوم اتصال شركت هاي پخش به سامانه پايش رطوبت و دما تاکید کرد.

دکتر یوسف بهداروندی گفت: در جلسه ای که با حضور نماينده سازمان غذا و دارو ،معاون غذا و دارو ،مديرت دارو ،جمعي از مسئولين فني ستادي شركت هاي پخش دارويي ،دبير انجمن داروسازان در محل معاونت غذا و دارو با محوريت لزوم اتصال شركت هاي پخش به سامانه پايش رطوبت و دما تشكيل شد، بر این مهم تاکید شد.

وی افزود: در این جلسه ابتدا توضيح مختصري از فرايندهاي اجرا شده و در حال اجرا سامانه سپرد (پايش رطوبت و دما ) توسط اداره آمار و فناوري اطلاعات معاونت غذا و دارو و شركت مجري طرح ارائه شد.

مدیر نظارت و ارزیابی مواد و فرآورده های دارویی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: با الزام معاون غذا و دارو مبني بر اتصال شركت هاي پخش به سامانه مذكور ظرف مدت ١ ماه اخير و تاكيد نماينده سازمان غذا و دارو بر اين الزام با توجه به شرايط دمايي و آب وهوايي استان خوزستان مقرر شد اين مهم اجرا و با شركت هاي خاطي برخورد شود.

بهداروندی یادآور شد: در ادامه جلسه اي در حين بازرسي از شركت هاي پخش با حضور نمايندگان انجمن داروسازان با هماهنگي معاونت غذا و دارو به عمل آمد كه نماينده سازمان غذا و دارو ضمن تاكيد بر جايگاه مسئولين فني در بخش صنعت گفت: هميشه مي بايست مستندات كافي در اختيار مسئولين فني شعب باشد و هرگونه مغايرت و عدم انطباق را به مديران مربوطه و در موارد مقتضي به معاونت غذا و دارو گزارش دهند.

وی همچنین در پایان گفت: ضابطه جديد در حال تدوين است و در آن جايگاه ويژه اي براي داروسازان شاغل در صنعت با حفظ حق و حقوق وی در نظر گرفته شده است .

مرضیه حق دوست. رئیس اداره آماروفناوری اطلاعات معاونت غذا و دارو نیز در این جلسه از بررسی روند اجرای فاز سوم استقرار سامانه سپرد(پایش رطوبت و دما)در شرکت های پخش دارویی استان ،با قابلیت های رصد سنسورهای دما و رطوبت نصب شده در انبارها، یخچال ها و سردخانه های نگهداری دارو درشرکت های پخش  از طریق تلفن همراه،اینترنت(وب)و شبکه های محلی. رفع ابهامات پیرامون نحوه اتصال به سامانه و مشکلات موجود خبر داد./
تاریخ درج1398:05:15
کلمات کلیدی
بازدید392
گروهاخبار عمومي