منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 3 نفر
بازدید امروز: 99 نفر
بازدید دیروز: 541 نفر
تعداد کل بازدید: 901551 نفر

مشاهده شماره خبر7426

عنواندبیر انجمن داروسازان ایران تغییر کرد رئیس انجمن داروسازان ایران، از معرفی دبیر جدید این انجمن خبر داد.
متن

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر ضیا، ضمن تایید خبر تغییر دبیر انجمن داروسازان ایران، اظهار داشت: دکتر مهدی سجادی حدود ۱۰ سال دبیر انجمن داروسازان ایران بود و در این مدت پایه گذار تحولات و خدمات ارزشمندی برای جامعه داروسازی بودند که قطعا آثار آن تا مدت ها و باقی خواهد بود.

وی افزود: ایشان در تاریخ ۲۷‌تیر ۹۸، استعفانامه خود را تحویل هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران داد و بر این استعفا بارها اصرار کرد.

ضیا ادامه داد: هیئت مدیره انجمن پس از تلاش و رایزنی بسیار برای انصراف ایشان، در نهایت با توجه به حجم و سنگینی مسئولیت و مشغله های جدید کاری ایشان، در جلسه شهریور ماه، ناگزیر با این استعفا موافقت کرد.

رئیس انجمن داروسازان ایران،  افزود: در این جلسه، محمد خلیلی به عنوان دبیر جدید انجمن انتخاب شده و قبول مسئولیت کردند

پیام دبیر سابق انجمن داروسازان ایران

مهدی سجادی، در پیامی، گفت: برای اینجانب هیچ عزت و دغدغه ای بالاتر از خدمت به مردم و همکاران داروساز طی این مدت خدمتگزاری درمسند دبیری انجمن داروسازان ایران نبود و از این رو قدرشناس این سرمایه ارزشمند و بی بدیل هستم.

وجود مشغله فراوان و کمال گرایی و لزوم تمرکز درانجام امور محوله تنها وتنها دلیلی بود که ادامه  مسئولیت خطیر دبیری انجمن را برای من غیر ممکن می نمود. لذا عذر اینجانب را درخطاهاو قصورات و ناکامی های صنفی و مراقبت از حقوق همکاران داروساز پذیرا باشید..

پیام دبیر جدید انجمن داروسازان ایران

محمد خلیلی، در پیامی، گفت: در زادروز حکیم رازی که در سرزمینمان به نام روز داروسازی نامگذاری گشته وظیفه ای خطیر و بس بزرگ به اینجانب سپرده شد، وظیفه ای که تاکنون برعهده نیک مرد داروسازی ایران، برادرم سید مهدی سجادی بود، دبیری که ده سال تمام با شور و شوق و با تلاشی شبانه روزی، به بهترین نحو ممکن انجام وظیفه کرد و نام نیک ایشان برای همیشه در تاریخ انجمن ایران به یادگار ماند.

اعلام می دارم باری بس گران بر دوشم گذاشته شده که جز با وحدت و همدلی و تشریک مساعی شما همکاران گرامی و حتی دانشجویان عزیز که در آینده به جمع ما می پیوندند، به سرمنزل مقصود نخواهد رسید.

تاکید می کنم که انجمن داروسازان ایران متعلق به همه داروسازان حال و آینده این سرزمین است و مدافع حقوق داروسازان در تمامی سطوح از موسسین گرفته تا مسئولین فنی داروخانه و بیمارستان و شرکتهای توزیع و داروسازان بالینی و...، است.

تاریخ درج1398:06:14
کلمات کلیدی
بازدید387
گروهاخبار عمومي