منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 6 نفر
بازدید امروز: 382 نفر
بازدید دیروز: 243 نفر
تعداد کل بازدید: 900299 نفر

مشاهده شماره خبر7433

عنوانمعاون غذا و دارو اراک خبر داد؛ بیماران خاص و صعب العلاج دیگر نیاز حضوری به معاونت غذا و دارو جهت مساعدت مالی ندارند
متن

در راستای سهولت انجام امور برای بیماران خاص و صعب العلاج و استفاده از خدمات فناوری اطلاعات معاونت غذا و دارو اقدام به راه اندازی اتوماسیون اداری با داروخانه هلال احمر اراک نموده است.

به گزارش ایفدانا و به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکتر عباس علیمرادیان، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک در گفتگو با روابط عمومی این معاونت گفتند این امر در راستای کاهش مراجعات حضوری بیماران خاص و صعب العلاج و  و استفاده از خدمات فناوری اطلاعات در جهت خدمت به ارباب رجوع ،آماده و راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: اجرای این امر موجب صرفه جویی در هزینه ها و زمان می شود.

وی اظهار داشت : با راه‌ اندازی کارتابل کاربردی ،بیماران دیگر نیاز به مراجعه حضوری جهت دریافت نامه برای مساعدت مالی به معاونت غذا و دارو ندارند و این فرایند از طریق اتوماسیون مابین معاونت و هلال احمر صورت میگردد و همچنین  درصد قابل توجهی ازهزینه های مستقیم و غیر مستقیم چاپ و توزیع مکاتبات کاهش یافته و سبب کاهش رفت و آمد ها و تسریع در انجام امور خواهد شد.

وی افزود: توسعه خدمات الکترونیکی، بالا رفتن دقت و سرعت، افزایش رضایت مندی بیماران و ارباب رجوع ازجمله مهمترین اهداف اجرای ایجاد این کارتابل محسوب می شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک در پایان از زحمات و همکاری واحد آمار و فناوری اطلاعات معاونت و مرکز فوریت های دارویی هلال احمر در راه اندازی این امر قدردانی کرد.
تاریخ درج1398:06:27
کلمات کلیدی
بازدید355
گروهاخبار عمومي