منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 13 نفر
بازدید امروز: 244 نفر
بازدید دیروز: 587 نفر
تعداد کل بازدید: 902283 نفر

مشاهده شماره خبر7434

عنوانمعاون غذا و دارو اراک؛ عرضه ژل‌های لاغری در عطاری ها غیرمجاز است
متن

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک هم در این زمینه گفت: عرضه هر نوع محصولی تحت عنوان داروی شیمیایی و یا محصولات لاغری در عطاری های غیرمجاز است و مطابق با قانون با آنها برخورد می‌شود.

به گزارش ایفدانا و به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک ،دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو بیان کرد: عطاری‌ها مجاز به فروش گیاه خشک در عطاری هستند که متاسفانه به دلیل خلاء قانونی که در این بخش وجود دارد و اتاق اصناف در این حوزه هیچ نظارتی را انجام نمی دهد عطاری ها از این خلاء سوء استفاده کرده و فروش داروهای شیمیایی و دارویی را انجام می دهند.

وی ادامه داد: به منظور حفظ سلامت مردم در این بخش علوم پزشکی با همکاری تعزیرات چندین بار در این بخش ورود داشته و برخوردهایی را انجام داده است، به طور مثال در سال گذشته ۱۵۰ عطاری مورد بازرسی قرار گرفته که ۴۰ عطاری پلمب شده و از ابتدای سال تاکنون نیز این روند ادامه داشته است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: با توجه به رشد قارچ گونه عطاری ها به دنبال این هستیم که فعالیت این عطاری‌ها و اخذ مجوز آنها از سمت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی انجام شود تا بتوانیم نظارت ها را در این بخش افزایش دهیم.

علیمرادیان اظهار کرد: رشد قارچ گونه عطاری ها و عرضه محصولات مختلف در این بخش‌ها سلامت مردم را تهدید می کند که با توجه به این شرایط با جدیت این مسئله را پیگیری می‌کنیم در همین راستا افرادی را به صورت نامحسوس به منظور افزایش نظارت ها به عطاری ها برای تشدید پیگیری و نظارت می فرستیم.

تاریخ درج1398:06:27
کلمات کلیدی
بازدید377
گروهاخبار عمومي