منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 4 نفر
بازدید امروز: 292 نفر
بازدید دیروز: 243 نفر
تعداد کل بازدید: 900209 نفر

مشاهده شماره خبر7438

عنوانسومین کمیته راهبردی مدیریت غذا با هدف آغاز به کار کمیته آموزشی و پژوهشی
متن

سومین کمیته راهبردی مدیریت غذا با هدف آغاز به کارکمیته آموزشی و پژوهشی برگزار شد

به گزارش ایفدانا و به نقل از  روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا،دکتر محمد کاظم زاده میر محصولات غذایی و آشامیدنی معاونت غذا و داروی دانشگاه درکمیته راهبردی مدیریت غذا از آغاز به کار کمیته آموزشی در این معاونت با دبیری دکتر مرادی خبر داد و اظهار داشت: این کمیته از چهار سال قبل قرار بود شروع به کار کند.

دکتر کاظم زاده هدف اصلی کمیته آموزشی را ارتقای سطح آموزش کارکنان، نیازسنجی آموزشی اصولی،اجرای برنامه های آموزشی منطبق با اسناد بالا دستی در سازمان و مرتفع ساختن نیازهای آموزشی اصلی و کاربردی کارشناسان حوزه معاونت دانست و افزود:هدف اصلی کمیته آموزش، اصلاح فرآیند آموزشی،نیاز سنجی درست آموزشی و ارتقاء سطح آگاهی کارشناسان در زمینه های شغلی و متناسب با دانش روز است.

مدیریت غذا و محصولات آرایشی وبهداشتی در این برنامه از اجرای هفته جهانی غذا خبر داد و خواهان اجرای برنامه ها با انگیزه و روشی هایی نوین شد و افزود بهتر است در اجرای برنامه هفته جهانی غذا خلاقیت بیشتری نشان داده شود و در این زمینه تلاش همکاران و کارشناسان حوزه غذا را خواهان شد.

دکترکاظم زاده درراستای انجام فعالیت های آموزشی و پژوهشی ازعلاقمندان دعوت کرد در صورت مشتاق بودن به همکاری با دکترمرادی دبیر اجرایی کمیته آموزش و برنامه های پژوهشی مراجعه کنند.

مدیر نظارت بر محصولات غذایی،آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی ادامه داد:تمام هدف در این مسیر این است که آموزش به نحودرست و مقتضی انجام پذیرد و کارایی لازم را برای افراد و سیستم داشته باشد.

وی با بیان اینکه انتخاب افرادعضو کمیته آموزش و برنامه های پژوهشی با هماهنگی معاونت غذا و دارو صورت گرفته است و افراد بر حسب میل وعلاقه خود در این کمیته عضو شده اند گفت:نیاز سنجی نادرست،عدم ارزشیابی درست نیازهای آموزشی،عدم انطباق آموزش های لازم با نیازهای آموزشی واقعی کارشناسان از دلایل ایجاد کمیته آموزشی و پژوهشی بوده است.

دکتر کاظم زاده ادامه داد: نیازهای آموزشی با توجه به نیازسازمانی و به روز بودن مساله باید صورت پذیرد و اسناد بالا دستی نیز باید مورد توجه باشد اما آنچه بیشترین توجه را می طلبد این است که ۶۰تا ۷۰ درصد ازآموزش ها باید برمبنای نیاز های افراد در داخل معاونت صورت پذیرد.

مدیریت محصولات غذایی و آشامیدنی و محصولات آرایشی وبهداشتی  اذعان داشت: برگزاری آموزش ها به صورت درست و منطقی،برنامه ریزی آموزشی ازپایین به بالا و دارای چار چوب از اهداف مهم کمیته آموزش و پژوهش خواهد بود.

در ادامه این نشست پیگیری مصوبات قبلی کمیته راهبردی،پیگیری نحوه ی انجام برنامه عملیاتی،ترشیجات و شوریجات مورد بررسی قرار گرفت.
تاریخ درج1398:06:31
کلمات کلیدی
بازدید363
گروهاخبار عمومي