منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 11 نفر
بازدید امروز: 58 نفر
بازدید دیروز: 464 نفر
تعداد کل بازدید: 891088 نفر

مشاهده شماره خبر7450

عنوانمعاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: زوار اربعین دفترچه‌های درمانی خود را به همراه داشته باشند
متن

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه با اشاره به تجهیز ۱۰۰ آمبولانس به دارو و ملزومات پزشکی در مسیر تردد زوار اربعین، گفت: ارایه خدمت و تحویل دارو به زوار نیازمند دفترچه‌های درمانی است.

به گزارش ایفدانا و به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو کرمانشاه، دکتر قباد محمدی گفت: تیم‌های درمانی و پزشکی در گوشه و کنار مسیر عتبات عالیات در استان با هدف تامین سلامت زوار اربعین حسینی مستقر می‌شوند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه ادامه داد: ۱۴ مرکز بهداشتی درمانی به‌صورت شبانه‌روزی از کنگاور تا خسروی به زوار در راستای مراقبت‌های بیماری و ارائه داروهای رایگان خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گفته وی، ۱۰۰ آمبولانس، ۱۰ اتوبوس آمبولانس و سه بالگرد امدادرسانی در اربعین امسال آماده خدمات‌رسانی است.

دکتر محمدی با اشاره به مجهز بودن ۱۰۰ آمبولانس مسیر تردد زوار اربعین به دارو و ملزومات مورد نیاز، افزود: دارو ‌و‌ ملزومات مصرفی مازاد شامل باند، گاز، سرنگ، آنژیوکت و... در اختیار بیمارستان‌های مسیر تردد، مراکز بهداشتی، درمانی به‌خصوص قصرشیرین و‌ خسروی قرار داده خواهد شد.

معاون غذا و دارو کرمانشاه در پایان از زوار اربعین حسینی خواست دفترچه‌های درمانی خود را در سفر به همراه داشته باشند و افزود: ارایه خدمت و تحویل دارو به زوار نیازمند دفترچه‌های درمانی است./

شناسه خبر : ۱۶۲۰۶
تاریخ درج1398:07:12
کلمات کلیدی
بازدید390
گروهاخبار عمومي