منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 4 نفر
بازدید امروز: 397 نفر
بازدید دیروز: 401 نفر
تعداد کل بازدید: 890963 نفر

مشاهده شماره خبر7456

عنوانمسئول تیم نظارت بر عملکرد اجرایی داروخانه اربعین خبر داد: راه اندازی بزرگترین داروخانه شبانه روزی برای ارائه خدمات دارویی به زوار حسینی در مرز چذابه
متن

مسئول تیم نظارت بر عملکرد اجرایی داروخانه اربعین از راه اندازی بزرگترین داروخانه شبانه روزی برای ارائه خدمات دارویی به زوار حسینی در مرز چذابه خبر داد.

به گزارش ایفدانا به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، مسئول تیم نظارت بر عملکرد اجرایی داروخانه اربعین از راه اندازی بزرگترین داروخانه شبانه روزی برای ارائه خدمات دارویی به زوار حسینی در مرز چذابه خبر داد.

دکتر حسین حیدری کایدان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما با بیان اینکه اکثر زائران اربعین حسینی به خدمات درمانی، بهداشتی و دارویی نیاز خواهند داشت، اظهار کرد: در این زمینه کمیته دارو اربعین حسینی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز تدابیری  خوبی را انجام داده است.

وی افزود: در این خصوص داروخانه ثابت در مرز چذابه راه اندازی شده است که  به صورت شبانه روزی حال ارائه خدمات دارویی به زائران حسینی است.

حیدری کایدان در ادامه بیان کرد: همچنین با توجه به پیش بینی هایی که در فارماکوپه دارویی توسط کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تدوین شده است، هیچ گونه کمبود دارویی نخواهیم داشت.

مسئول تیم نظارت بر عملکرد اجرایی داروخانه اربعین ادامه داد: همچنین در تمام ساعات فعالیت داروخانه، مسئول فنی داروساز حضور دارد و بازدیدهای شبانه روزی نیز توسط کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز انجام می شود.

حیدری در پایان از زحمات و تلاش های دکتر ایرج نظری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، دکتر حسین برزگر معاون غذا و داروی این دانشگاه،دکتر یوسف بهداروندی مدیر نظارت بر داروی استان و همچنین از همکاران مرکز فوریت پزشکی خوزستان در راه اندازی، تجهیز، تدارک و تهیه داروهای بزرگترین داروخانه شبانه روزی مرز چذابه قدرانی کرد./
تاریخ درج1398:07:22
کلمات کلیدی
بازدید422
گروهاخبار عمومي