منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 476 نفر
بازدید دیروز: 541 نفر
تعداد کل بازدید: 901928 نفر

مشاهده شماره خبر7477

عنوان رئیس سازمان غذا و دارو عنوان کرد تبدیل تحریم‌های دارویی به فرصت
متن

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به رونمایی از ۴ قلم داروی پروبیوتیک و ۱۴ مولکول جدید دارویی گفت: تحریم‌های آمریکا طی سال‌های اخیر به فرصت تبدیل شده‌ است.

به گزارش ایفدانا و به نقل از خبرگزاری فارس، محمدرضا شانه‌ساز با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان توضیح داد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مشاهده می‌کنیم که این تحریم‌های ظالمانه تولیدکنندگان دارو و تجهیزات پزشکی را به سمت تولید محصولات جدیدتر پیش برده است و انگیزه آنها افزایش یافته به طوری که طی روزهای گذشته شاهد رونمایی از ۴ قلم داروی پروبیوتیک و ۱۴ مولکول جدید دارویی بودیم.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از کارخانه‌های دارویی و تجهیزات پزشکی محصولات جدیدی را برای رونمایی دارند، گفت: طی روزهای آتی نیز از این محصولات جدید رونمایی خواهد شد.

معاون وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: مردم ما همواره ثابت کرده‌اند که نمی‌توان با زبان زور با آنها صحبت کرد و همان‌طور که مشاهده می‌کنیم تمام تحریم‌ها طی سال‌های اخیر به فرصت تبدیل شده‌اند.

شانه‌ساز با اشاره به تحریم‌های جدید خزانه‌داری آمریکا تأکید کرد: این هم یکی دیگر از حرکات زشت کشور آمریکا بود که مستقیماً سلامت مردم را هدف قرار داده است و تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا بانک‌هایی که با ما در ارتباط هستند ارتباط‌شان را با ایران قطع کنند اما با کمک خدا ما این تحریم‌ها را به فرصت تبدیل خواهیم کرد و تمام تلاش خود را برای تولید محصولات جدید به کار خواهیم گرفت./
 

تاریخ درج1398:08:20
کلمات کلیدی
بازدید394
گروهاخبار عمومي