منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 6 نفر
بازدید امروز: 302 نفر
بازدید دیروز: 531 نفر
تعداد کل بازدید: 901213 نفر

مشاهده شماره خبر7481

عنوانانتصاب دکتر حامد روحانی زاده به عنوان سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران
متن
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حکمی دکتر حامد روحانی زاده را بعنوان سرپرست معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي مازندران منصوب كرد .

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران طي حکمي دکتر حامد روحاني زاده را با حفظ پست و جایگاه سازمانی به  عنوان سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتي درماني مازندران منصوب کرد.

تقویت و ارتقاء خدمات شبکه بهداشت و درمان استان ، اهتمام به سطح بندی خدمات، نظام ارجاع و ارتقاء پزشکی خانواده ، پیشبرد و ارتقاء پرونده سلامت الکترونيک و ارجاع الكترونيك ،  تقويت و توسعه برنامه هاي پيشگيري با تاكيد بر آموزش و ارتقاء توانمندي مردم شريف استان در حوزه سلامت ،  اهتمام به پيشگيري از بيماري هاي غيرواگير و كاهش آسيب در حوادث  از جمله اهداف تعيين شده در حكم سرپرست جديد معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي مازندران است كه بايد با استفاده از ظرفيت همكاريهاي بين بخشي و مشاركت مردمي جهت ارتقاء سلامت مردم استان با رعايت اصول قانون مداري، اعتدال گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد بسترهاي لازم آن را فراهم گردد. همچنين رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران  در اين ابلاغ از خدمات دكتر حسين رنجبران در زمان تصدي اين مسئوليت قدرداني كرد. گفتنی است پیش از این دکتر حسین رنجبران بعنوان معاون توسعه مديريت و منابع سازمان انتقال خون ايران منصوب شد.
 
 
تاریخ درج1398:08:26
کلمات کلیدی
بازدید389
گروهاخبار عمومي