منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 3 نفر
بازدید امروز: 535 نفر
بازدید دیروز: 531 نفر
تعداد کل بازدید: 901446 نفر

مشاهده شماره خبر7511

عنوانتوانمندی‌های صنایع دارویی و تجهیزات پزشکی معرفی می شود
متن

دومین مراسم معرفی توانمندی‌های صنایع دارویی و تجهیزات پزشکی کشور، بهمن‌ماه امسال در محل موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

به گزارش ایفدانا، این مراسم به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با همکاریهای متقابل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار و محصولات جدید تولیدی و فناوری های ویژه‌ صنایع دارویی و تجهیزات پزشکی معرفی خواهند شد.

از مراسم معرفی توانمندیهای صنعت دارو و تجهیزات پزشکی، سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران، انجمن تولیدکنندگان داروها و فرآوردههای گیاهان دارویی، سندیکای تولیدکنندگان مکملهای رژیمی و غذایی ایران، انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران، اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ایران، انجمن صنفی تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی دندانپزشکی، آزمایشگاهی و داروئی؛ حمایت کرده و طی فراخوانی از اعضای خود دعوت نموده اند تا محصولاتی را که واجد فاکتورهای ارزیابی باشد را به دبیرخانه ارسال نمایند تا  پس از داوری اولیه در این مراسم محصولات و تجهیزات برگزیده معرفی و رونمایی میشوند. همچنین در نمایشگاه جانبی مراسم معرفی توانمندیها محصولات و تجهیزات برگزیده تولید داخل مقامات ارشد اجرایی و دست اندرکاران این حوزه بازدید خواهند کرد.

شرکت‌‌های دارویی و تجهیزات پزشکی که در طول یک سال گذشته محصول جدیدی داشته یا تولیدات آن‌ها به افزایش اشتغال کمک کرده یا ویژگی خاصی داشته است، می‌توانند محصولات خود را برای شرکت در این مراسم معرفی کنند. آخرین مهلت ارسال مدارک و اطلاعات به دبیرخانه این مراسم (موسسه رسایش) پایان آذرماه ۱۳۹۸ است. برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس با دبیرخانه با شماره ۶ الی   ۸۸۲۰۳۸۴۵  تماس گیرند./
تاریخ درج1398:09:24
کلمات کلیدی
بازدید392
گروهاخبار عمومي