منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 231 نفر
بازدید دیروز: 531 نفر
تعداد کل بازدید: 901142 نفر

مشاهده شماره خبر7536

عنوانمعاون غذا و دارو اراک اعلام کرد: شیرها و لبنیات سالم هستند / جنگ روانی در سطح جامعه
متن

معاون غذا و دارو اراک گفت: همشهریان گرامی با اطمینان شیر و لبنیات استفاده کنند و مورد هجمه های جنگ روانی بر علیه صنایع غذایی کشور نشوند.

به گزارش ایفدانا و به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکتر عباس علیمرایدان معاون غذا و دارو بیان کرد: همشهریان گرامی با اطمینان شیر و لبنیات استفاده کنند و مورد هجمه های جنگ روانی بر علیه صنایع غذایی کشور نشوند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: بر اساس بازدید ها و بررسی های بعمل آمده ،بازدید های انجام شده از کارخانجات تولید لبنیات استان و نمونه برداری های انجام شده ، محصولات لبنی توزیع شده در استان مرکزی مانند سایر نقاط کشور سالم بوده و تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر بروز بیماریهای خطرناک توسط مصرف لبنیات گزارش نشده است.

این مسئول با اشاره به پایش‌ دائمی و آزمایش و نمونه‌گیری دائمی از شیرهای تولیدی صنایع لبنی استان گفت:همه روزه به صورت مستمر از کارخانجات بازید و نمونه برداری صورت میگرید و هیچگونه مورد نمونه خطرناکی مشاهده نشده است.

 معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: به نظر می‌رسد بعد از قضیه کیک ها و دستکاری هایی که صورت گرفته بود الان صنعت لبنیات ما مورد هجمه قرار گرفته است./
تاریخ درج1398:10:30
کلمات کلیدی
بازدید409
گروهاخبار عمومي