منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 8 نفر
بازدید امروز: 411 نفر
بازدید دیروز: 531 نفر
تعداد کل بازدید: 901322 نفر

مشاهده شماره خبر754

عنوانرییس مرکز سلامت محیط و کار: كيفيت هوای تهران در شرایط ناسالم قرار گرفت / بيماران قلبي ، ريوي، كودكان و سالمندان از فعالیت طولانی در خارج از منزل بپرهیزند
متن

رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام کرد: با توجه به گزارش واصله از ايستگاه هاي سنجش آلودگي هواي شهر تهران منتهي به ساعت 11 امروز ، شاخص كيفيت هوا 166 و آلاينده اصلي ذرات معلق (PM2.5) مي باشد و در اين شرايط كيفيت هوا ناسالم تلقي می شود.

 به گزارش وب دا؛ دکتر کاظم ندافی توصيه کرد:  افراد مبتلا به بيماري هاي قلبي يا ريوي، كودكان و سالمندان از فعاليت هاي طولاني يا سنگين خارج از منزل اجتناب ورزند و افراد ديگر بايد فعاليت هاي طولاني يا سنگين خارج از منزل را كاهش دهند.

رییس مرکز سلامت محیط و کار خاطرنشان کرد: با توجه به امكان تداوم اين شرايط براي روزهاي آينده ضروري است اقدامات مربوط به ماده 7 قانون نحوه جلوگيري از آلودگي هوا به مورد اجرا گذاشته شود و مصوبات كميته اضطرار بايد به گونه اي باشد كه زمينه اجراي توصيه هاي بهداشتي را فراهم نمايد.

بنابر این گزارش وزارت بهداشت همچنین به مراكز بهداشتي درماني تهران ابلاغ کرده است  كه با توجه به قرار گرفتن وضعیت هوا در شرایط ناسالم  و احتمال افزایش  مراجعه بيماران قلبي، ريوي و نیز سالمندان به این مراکز، آمادگی لازم  را برای پذیرش این بیماران داشته باشند

تاریخ درج1392:10:02
کلمات کلیدیهواي تهران
بازدید848
گروهاخبار عمومي