منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 313 نفر
بازدید دیروز: 401 نفر
تعداد کل بازدید: 890879 نفر

مشاهده شماره خبر7542

عنوانگزارش سفر وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به استان مازندران
متن
همزمان با سفر وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به مازندران ۸ پروژه زیرساختی دانشگاه علوم پزشکي مازندران در حوزه سلامت در شرق و غرب اين خطه از شمال کشور با اعتبار حدود ۶۵۰ ميليارد ريال به بهره برداري رسيد.
✴️ همزمان با سفر وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به مازندران ۸ پروژه زیرساختی دانشگاه علوم پزشکي مازندران در حوزه سلامت در شرق و غرب اين خطه از شمال کشور با اعتبار حدود ۶۵۰ ميليارد ريال به بهره برداري رسيد.

❇️ افتتاح ساختمان دانشکده پیراپزشکی و فن آوری پزشکی دانشگاه علوم پزشکي مازندران در مجتمع پيامبر اعظم (ص)

با حضور دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ساختمان پيراپزشکي و فناوري هاي نوين پزشكي دانشگاه علوم پزشكي مازندران در پرديس مجتمع پيامبر اعظم (ص) ساري در زميني به مساحت ۶ هزار و ۳۸۰ متر مربع و در چهار طبقه با اعتباري بالغ ۲۴۵ ميليارد ريال به بهره برداري رسيد.

❇️ مرکز آزمون الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به عنوان یكي از مراكز مهم در بين دانشگاههاي علوم پزشكي شمال كشور نيز در ساري با اعتبار ۲۰ ميليارد ريالي به بهره برداري رسيد تا مقدمات برگزاري آزمون هاي غير حضور نيز در اين دانشگاه فراهم شود.

❇️ افتتاح مرکز ناباروی بیمارستان امام خمینی (ره) ساري
همچنین باحضور وزیر بهداشت و درمان به استان مازندران مرکز ناباروی (IVF) در بیمارستان آموزشي و درماني امام خميني ( ره ) شهر ساري با اعتبار حدود ۱۵ ميليارد ريالي به بهره برداري رسيد.
در روش I.V.F با استفاده از داروهای تزریقی و خوراکی، فوليکولهاي تخمدان رشد يافته و زماني که رشد نهايي فوليکول‌ها توسط سونوگرافي تاييد شد در يك فرآيند با استفاده از بيهوشي در اتاق عمل بخش IVF عمل گرفتن تخمك‌ها از تخمدان انجام مي‌شود.
در این روش تخمک‌ها در محیط آزمایشگاهی و با استفاده از تکنيک ميکرو انجكشن بارور مي شوند و بيست و چهار ساعت بعد از تزريق علائم لقاح بررسي مي‌شود.

❇️ افتتاح طرح توسعه بیمارستان رازی قائمشهر
طرح توسعه مرکز آموزشی و درمانی بیمارستان رازی شهرستان قائمشهر نيز با اعتبار ۱۲۵ ميليارد ريالي به بهره برداري رسيد و با افتتاح اين طرح ۳۶ تخت بيمارستاني به بيمارستان رازي اين شهر افزوده شد تا تعداد تخت هاي اين بيمارستان به ۲۸۰ تخت برسد.

❇️ افتتاح کلنیک ویژه شهرستان گلوگاه
همزمان با سفر وزیر بهداشت و درمان به استان مازندران کلنیک تخصصی ویژه شهرستان گلوگاه در شرق استان مازندران نيز با اعتبار ۴۰ ميليارد ريالي پس از حدود سه سال از اجرا تکميل و به بهره برداري رسيد.
این کلنیک ویژه به عنوان بزررگترین کلنيک تخصصي شمال شرق مازندران در شهر گلوگاه افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت و خدمات پزشكي تخصصي را به بيماران با نرخ دولتي ارايه مي دهد.

❇️ افتتاح مرکز جامع سلامت روستایی در بهشهر
مرکز جامع سلامت روستایی در روستای برما در شهرستان بهشهر در شرق مازندران نیز همزمان با سفر وزير بهداشت و درمان به اين خطه شمال کشور با اعتبار ۷.۵ ميليارد ريالي به بهره برداري رسيده است.

❇️ افتتاح پردیس خودگردان بین المللی رامسر
همزمان با سفر دکتر سعید نمکی به استان مازندران ساختمان پردیس خودگردان شهر رامسر در غرب این خطه شمال کشور نيز با اعتبار حدود ۱۶۰ ميليارد ريال به بهره برداري رسيد.

❇️ راه اندازی مرکز ایزوله تنفس فشار منفی بیمارستان شهيد بهشتي نوشهر با اعتبار ۲۰ ميليارد ريالي از ديگر پروژه هاي افتتاحي حوزه پزشکي و درماني در استان مازندران است که روز جاري با حضور وزير بهداشت و درمان به استان افتتاح شده است.
تاریخ درج1398:11:19
کلمات کلیدی
بازدید428
گروهاخبار عمومي