منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 6 نفر
بازدید امروز: 270 نفر
بازدید دیروز: 544 نفر
تعداد کل بازدید: 898815 نفر

مشاهده شماره خبر7543

عنوانتغییر ذهنیت جهانیان نسبت به ایران با تولید محصولات هایتک
متن

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به پیشرفت کشور در حوزه فناوری نانو، اظهار کرد: تولید محصولات هایتک در تغییر ذهنیت جهانیان نسبت به ایران بسیار موثر بوده است.


به گزارش ایفدانا، نشست تخصصی معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو و مدیران ارشد این سازمان با شرکت های تولید کننده محصولات سلامت محور مبتنی بر فناوری نانو به همت کمیته فناوری نانو سازمان غذا و دارو برگزار شد.
 
هدف از این نشست بررسی چالش های شرکت های فعال تولیدکننده محصولات سلامت محور مبتنی بر فناوری نانو در تعامل با سازمان غذا و د ارو و ارائه راهکار جهت تسریع روند بررسی پرونده این محصولات در ادارات کل سازمان غذا و دارو بود.
 
دکتر محمدرضا شانه ساز با اشاره به سیاست های سازمان غذا و دارو برای حمایت از شرکت های دانش بنیان به خصوص شرکت های فعال در حوزه تولید محصولات سلامت محور مبتنی بر فناوری نانو، گفت: فعالیت این شرکت ها مصداق جهاد و ادامه راه شهدا است و تولید محصولات هایتک در تغییر ذهنیت جهانیان نسبت به ایران بسیار موثر است.

وی کمیته فناوری نانو را از مدل های موفق برون سپاری فعالیت ها به متولیان اصلی دانست و از دست اندر کاران این حوزه تقدیر کرد.

در ادامه این جلسه شرکت های فعال در این حوزه به بیان مسائل موجود در روند بررسی پرونده محصولاتشان در سازمان غذا و دارو پرداخته و مسئولان سازمان غذا و دارو،  پاسخگوی مسائل بودند و به ارائه راهکارهایی برای رفع چالش های مطرح شده پرداختند.

در ادامه رئیس سازمان غذا و داورو دستوراتی به منظور تسریع در فرآیندهای مرتبط با صدور مجوز به محصولات سلامت محور مبتنی بر فناوری نانو در سازمان غذا و دارو ابلاغ  کرد.
 
رئیس و مسئولان سازمان غذا و دارو نیز در پایان این نشست از نمایشگاه محصولات تولید شده مبتنی بر فناوری نانو بازدید کرده و از نزدیک با پیشرفت های ایران در حوزه فناوری نانو آشنا شدند./
 
تاریخ درج1398:11:22
کلمات کلیدی
بازدید423
گروهاخبار عمومي