منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 4 نفر
بازدید امروز: 217 نفر
بازدید دیروز: 222 نفر
تعداد کل بازدید: 897088 نفر

مشاهده شماره خبر7555

عنوانتامین ترکیب دارویی کنترل علائم کرونا/ تامین ژل ضدعفونی‌کننده و افشانه الکل طبی با ظرفیت بالا
متن

مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو از تامین ترکیب دارویی کنترل علائم ویروس کرونا خبر داد و گفت: کوکتل بایوترکیب دارودرمانی بیماری کرونا در حال حاضر تامین و برای توزیع به مراکزی که تشخیص قطعی بیماری در آن‌ها صورت می‌گیرد، در اختیار معاونت بهداشتی وزارت بهداشت گذاشته‌شده است.

دکتر غلامحسین مهر علیان در گفت‌وگو با ایفدانا، با اشاره به ظرفیت بالای کشور برای تولید و عرضه مواد ضدعفونی‌کننده، اظهار کرد: طي دو روز آینده، ژل ضدعفونی‌کننده و افشانه الكل طبي از طريق پخش سراسري در سطح كشور توزيع مي‌شود.

وی افزود: از فردا نیز توزيع اسلتاميوير در بیمارستان‌های کل کشور صورت می‌گیرد.

مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به فراهم شدن ترکیب دارودرمانی بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: طی جلسات متعدد سازمان غذا و دارو با معاونت‌های درمان و بهداشتی وزارت بهداشت و نظر کارشناسان و متخصصان خبره حوزه بیماری‌های عفونی، ترکیب دارویی که برای درمان علائم ویروس کرونا، شناسایی‌شده است و  با توجه به شرایط افراد مبتلا، تجویز خواهد شد.

وی تصریح کرد: کوکتل بایوترکیب دارودرمانی بیماری کرونا در حال حاضر تامین و برای توزیع به مراکزی که تشخیص قطعی بیماری در آن‌ها صورت می‌گیرد، در اختیار معاونت بهداشتی وزارت بهداشت گذاشته‌شده است. همچنین در حال حاضر برنامه‌ای برای توزیع این ترکیب دارویی به بخش خصوصی در دستور کار نیست./
تاریخ درج1398:12:05
کلمات کلیدی
بازدید417
گروهاخبار عمومي