منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 6 نفر
بازدید امروز: 279 نفر
بازدید دیروز: 541 نفر
تعداد کل بازدید: 901731 نفر

مشاهده شماره خبر7572

عنوانآمادگی دولت چین برای ارسال محموله‌های بیشتر اهدایی به ایران
متن

سفیر چین در ایران با اشاره تمایل ملت چین برای کمک به ملت ایران در بحران کرونا، اظهار کرد: دولت چین بر اساس نیاز ایران می‌تواند کمک های بیشتری را ارسال کند.




به گزارش ایفدانا، چانگ هوآ سفیر چین در مراسم بازدید از کمک‌های بشردوستانه کشور چین به ایران، گفت: امروز افتخار می کنم که به عنوان نماینده چین بخشی از کمک های بشردوستانه مردم چین در حمایت از مردم ایران برای مبارزه با ویروس کرونا را تقدیم این ملت ایران می کنیم.

 وی افزود: روابط دو کشور روابط جامعه راهبردی و در شرایط سخت به صورت حمایتی بوده است، وقتی این ویروس وارد کشور چین شد ایران اولین کمک بشردوستانه را به چین ارسال کرد که نشانه دوستی عمیق با ماست و ما  هرگز آن را فراموش نمی کنیم.


سفیر چین در ایران با اشاره به اینکه مبارزه با ویروس کرونا مرز ندارد، عنوان کرد: در روزهای اخیر که مردم ایران در حال مبارزه با این ویروس هستند، رئیس جمهور چین در تماس تلفنی با رئیس جمهور ایران ابراز همدردی کرده و وزیر امور خارجه کشورمان نیز با دکتر ظریف چندین تماس تلفنی داشته است و اعلام کردند که ملت چین مایلند به ملت ایران کمک کرده و با یکدیگر از این بحران عبور کنند. دولت چین بر اساس نیاز ایران می‌تواند کمک های بیشتری را ارسال کند.


 وی با اشاره به اینکه ملت چین همواره هدیه را با هدیه پاسخ می دهند، گفت: علاوه بر کمک های بشردوستانه گروهی از متخصصان پزشکی از طرف جمعیت صلیب سرخ چین به ایران فرستاده شدند تا تجربیات مبارزه با این روز را با ایرانیان به اشتراک گذاشته شود.

چانگ هوآ خاطر نشان کرد: در دو هزار سال گذشته چین و ایران همواره دوستان خوبی بوده و خواهند بود. این دو کشور دارای تمدن کهن بوده و من باور دارم که هیچ مشکل و چالش این دو کشور را شکست نمی دهد و به زودی از این بحران نیز عبور خواهیم کرد.
تاریخ درج1399:01:08
کلمات کلیدی
بازدید426
گروهاخبار عمومي