منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 4 نفر
بازدید امروز: 158 نفر
بازدید دیروز: 544 نفر
تعداد کل بازدید: 898703 نفر

مشاهده شماره خبر7602

عنوانتولید ۴۰ میلیون ماسک توسط اصناف کشور
متن

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به ورود اصناف به حوزه تولید ماسک از روزهای اول بحران کرونا، اظهار کرد: تاکنون ۴۰میلیون ماسک توسط اصناف کشور تولید و توزیع‌شده است.


به گزارش ایفدانا، دکتر غلامرضا حسن‌پور در مراسم تجلیل از «همیاران سلامت» صبح امروز به همت سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: کرونا فرصتی را برای همه ایجاد کرد که در مسابقه یاری‌رساندن به ملت شریف ایران از هم سبقت بگیرند.

وی افزود: در این میان کاردرمانی کشور به‌ویژه پزشکان و پرستاران در خط مقدم بودند و با تقدیم شهدای خدمت برگ زرینی بر تاریخ پرافتخار و کهن ایران افزودند
.
وی افزود: طی این مدت بی شک خدمتگزاران گمنامی نیز بودند که با پذیرش خطر از ابتدای اسفندماه سال گذشته تاکنون سنگر پشتیبانی و تولید را رها نکرده بلکه با اقدام جهادی و شبانه روزی خود در مدت کوتاه  توانستند نیاز کشور به وسائل حفاظتی بویژه ماسک را تأمین کنند.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور اعلام کرد: از همان ابتدای انتشار ویروس کرونا در کشور با همت همکاران بسیج اصناف و پذیرش تولیدکنندگان در تغییر چرخه تولید، ماسک مورد نیاز مردم تامین و در اختیار آنان قرار گرفت.
 
دکتر غلامرضا حسن‌پور با اشاره به اینکه با توجه به محدودیت های موجود در کشور اولویت اصلی این سازمان تولید ماسک بود، عنوان کرد:  تولیدکنندگانی که تمایل داشتند، مجاهدانه به صحنه آمدند و چرخه تولید را تغییر دادند و تمام تعصیلات عید نوروز این واحدهای صنفی تولیدی در حال کار تولید بودند و نگذاشتند کمبودی در تولید ماسک داشته باشیم.

وی افزود: حدود ۷ هزارچرخ درکارگاه های بزرگ وکوچک سراسرکشور با حمایت بسیج اصناف به تولیدماسک مشغول بوده و تاکنون حدود ۴۰میلیون ماسک توسط این واحدها تولید و توزیع شد.

دکتر حسن‌پور گفت: با همکاری وحمایت همه جانبه سازمان غذا و دارو و مجموعه های مرتبط، بسیج اصناف توانست استاندارهای لازم رابرای تولید ماسک سه لایه پزشکی کسب کرده و این ماسک ها را در داروخانه ها به قیمت مصوب توزیع کند.

وی ضمن تقدیر از دکترشانه ساز رئیس سازمان غذا ودارو، دکترگرجی و سایر مدیران این بخش گفت: به فصل الهی بسیج اصناف کشور توانست زنجیره ماسک را از کارخانه تا داروخانه مدیریت کند که این مهم مصداق بارز کار جهادی و نمونه موفقی در جهش تولید بود.
تاریخ درج1399:03:01
کلمات کلیدی
بازدید430
گروهاخبار عمومي