منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 4 نفر
بازدید امروز: 427 نفر
بازدید دیروز: 295 نفر
تعداد کل بازدید: 899267 نفر

مشاهده شماره خبر7603

عنوانقیمت‌گذاری فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل در سازمان غذا و دارو/ قیمت مکمل تعدیل می‌شود
متن

معاون اجرایی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه قیمت‌گذاری مکمل‌ها از اواخر سال ۹۸ در سندیکاها، اتحادیه ها و انجمن های مرتبط صورت نمی‌گیرد، گفت: قیمت‌گذاری مکمل‌ها با تشکیل کمیسیون‌های تخصصی در سازمان غذا و دارو صورت خواهد گرفت.

دکتر محمود آل‌بویه با اشاره به اینکه قیمت‌گذاری مکمل‌ها درگذشته توسط سندیکاها، اتحادیه ها و انجمن های مرتبط مکمل صورت می‌گرفت، اظهار کرد: با توجه به ایراداتی که سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان به این موضوع وارد کرد، مقرر شد مجددا کمیسیون قیمت‌گذاری این محصولات در سازمان غذا و دارو تشکیل و قیمت‌گذاری روی فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل در این سازمان صورت گیرد.
 
وی افزود: سندیکاها، اتحادیه ها، انجمن های مرتبط و تولیدکنندگان با توجه به افزایش قیمت مواد جانبی و تغییر قیمت ارز، بر افزایش قیمت فراورده‌ها تاکید دارند، اما با توجه به اینکه سازمان غذا و دارو یک‌نهاد دولتی است، منافع عمومی را در اولویت قرار داده و درعین‌حال تلاش می‌کند تولیدکنندگان نیز متحمل زیان نشده و انگیزه قوی برای ادامه فعالیت داشته باشند.
 
دکتر آل‌بویه با اشاره به اینکه کمیسیون قیمت‌گذاری این فراورده ها تشکیل ولی در خصوص قیمت گذاری به نتیجه نرسیده است، عنوان کرد: اختلاف‌نظری بین سندیکا و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان وجود دارد که منتظر مرتفع شدن این اختلاف هستیم تا قیمت فراورده‌ها در کمیسیون مربوطه موردبازنگری قرارگرفته و تعدیل شود.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر تصمیماتی در خصوص قیمت  شیرخشک های متابولیک  و غذاهای ویژه، در این کمیسیون اتخاذ شده است، خاطرنشان کرد: شرکت‌های تولیدکننده نیز مشتاقانه خواهان ارائه قیمت‌های جدید هستند که امیدواریم با تشکیل کمیسیون‌ها قیمت‌های جدید تعیین شوند./
تاریخ درج1399:03:13
کلمات کلیدی
بازدید452
گروهاخبار عمومي