منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 11 نفر
بازدید امروز: 425 نفر
بازدید دیروز: 464 نفر
تعداد کل بازدید: 891455 نفر

مشاهده شماره خبر7608

عنوانسخنگوی وزارت بهداشت خبر داد: مجموع مبتلایان کووید19 در ایران به 160 هزار نفر رسید
متن

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه از دیروز تا امروز ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۱۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد، افزود: از بین مبتلایان جدید، ۴۹۳ مورد بستری و دو هزار و ۶۴۱ مورد از افراد معادل ۸۴ درصد از موارد جدید، در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

 
به گزارش وبدا، دکتر کیانوش جهانپور در گفتگو با شبکه خبر با اعلام این مطلب، اظهار داشت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۶۰ هزار و ۶۹۶ نفر رسید البته متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۱۲ نفر رسید.
 
وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۱۲۵ هزار و ۲۰۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
 
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت یادآور شد: دو هزار و ۵۵۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و با تلاش همکاران حوزه آزمایشگاهی، تا کنون ۹۹۷ هزار و ۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
 
دکتر جهانپور خاطرنشان کرد: وضعیت خوزستان همچنان قرمز است و استانهای هرمزگان، آذربایجان های شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه، بوشهر، سیستان و بلوچستان، قزوین و خراسان رضوی در وضعیت هشدار قرار دارند.
 
سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: رعایت فاصله گذاری فیزیکی و هوشمند با جدیت بیشتر و استفاده از ماسک، ضرورت اجتناب ناپذیر این روزها و روزهای آینده است.
  •  گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار کرونا ویروس,اخبار اسلاید جدید صفحه اول,اخبار اختصاصی
  •  کد خبر : 208974
تاریخ درج1399:03:14
کلمات کلیدی
بازدید420
گروهاخبار عمومي