منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 7 نفر
بازدید امروز: 243 نفر
بازدید دیروز: 295 نفر
تعداد کل بازدید: 899083 نفر

مشاهده شماره خبر7642

عنواناحداث شهرک دارویی و تجهیزات پزشکی در کیش
متن

مدیرعامل منطقه آزاد کیش از احداث شهرک دارویی و تجهیزات پزشکی با همکاری و هماهنگی سازمان غذا و دارو در این منطقه خبر داد.

به گزارش ایفدانا، غلامحسین مظفری در مراسم انعقاد تفاهم نامه احداث شهرک دارویی و تجهیزات پزشکی، گفت: علیرغم اینکه کیش به لحاظ سرزمینی وسعت کوچکی دارد اما سرمایه گذاری های خوبی در این منطقه صورت گرفته و ظرفیت های مناسبی ایجاد شده است.

وی افزود: امروز وظیفه اصلی این است که این منطقه نیزدر شرایط کنونی باری را از دوش کشور بردارد. علی رغم اینکه اکثر مردم کیش را صرفاً یک منطقه گردشگری می بینند اما واحد های پرشمار و توانمند تولیدی در این منطقه فعالیت دارند که بخشی از صنعت را شامل می شود.
مدیرعامل منطقه آزاد کیش تصریح کرد: در کیش در حوزه صنعت با محدودیت‌هایی هم به لحاظ زمین و سرزمین و هم به لحاظ ایجاد آلایندگی مواجه هستیم و به همین دلیل تنها برخی از صنایع می توانند در این منطقه فعال باشند، بنابراین صنایع پاک برای ما حائز اهمیت هستند وباید به سمت صنایع با ارزش افزوده بالا و پاک برویم .
وی ادامه داد: به منظور استفاده از ظرفیتهای منطقه و اقدام هدفمند، دو گروه فعالیت برای منطقه آزاد کیش در نظر گرفته ایم و براین اساس در کنار مرکز نوآوری کیش، زمینی را برای شرکت‌هایی با فناوری بالا اختصاص داده‌ایم تا با عنوان شهرک فناوری های نوین احداث شود.
مظفری خاطرنشان کرد: زیرساخت شهرک دارویی و تجهیزات پزشکی نیز توسط سازمان فراهم و با اولویت هایی که خود سازمان غذا و دارو مشخص خواهد کرد،احداث خواهد شد تا بتوانیم در حوزه تولید دارو و تجهیزات پزشکی در این منطقه ایفای نقش کنیم.
تاریخ درج1399:04:22
کلمات کلیدی
بازدید441
گروهاخبار عمومي