منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 6 نفر
بازدید امروز: 486 نفر
بازدید دیروز: 463 نفر
تعداد کل بازدید: 900866 نفر

مشاهده شماره خبر7645

عنواناولین تولید داخلی داروی رمدسیویر در کشور
متن

وزیر بهداشت با اشاره اثربخشی داروی رمدسیویر در درمان کرونا ، اظهار کرد: این دارو به اندازه کافی در کشور توزیع شده و هفته آینده اولین تولید ملی این دارو عرضه خواهد شد.

به گزارش ایفدانا، دکتر سعید نمکی با بیان این مطلب گفت: بیماری کووید۱۹ هنوز هیچ داروی موثر قابل اعتمادی در دنیا ندارد اما رمدسیویر و فاوی پیراویر دو دارویی بود که برخی از پزشکان نسخه می کردند به ویژه رمدسیویر که در اروپا و آمریکا تاکیداتی بر اثربخشی آن بود، تجویز می شد و متاسفانه مردم با یک سری شیاد در قاچاق این دارو و نمونه های جعلی این دارو روبرو بودند.

دکتر نمکی خاطرنشان کرد: گرچه هنوز داروی رمدسیویر در لیست دارویی کشور وارد نشده اما برخی از همکاران پزشک ما نسخه می کردند و به آن اعتقاد داشتند که در برخی بیماران اثربخش بوده، این دارو به اندازه کافی در کشور توزیع شده و هفته آینده اولین تولید ملی این دارو عرضه خواهد شد و مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

وی یادآور شد: تصمیمات برای محدودیت های تهران قبلا به ستاد مقابله با کرونا استان تهران ابلاغ شده و دکتر زالی فرمانده این ستاد و دکتر بندپی استاندار تهران، این تصمیمات را به دستگاه های مختلف ابلاغ کرده اند و یک هفته با این آهنگ، پیش خواهیم رفت اگر اثراتی کمتر از آنچه انتظار داریم، دیدیم قطعا محدودیت های بیشتری را اعمال خواهیم کرد./
تاریخ درج1399:04:25
کلمات کلیدی
بازدید448
گروهاخبار عمومي