منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 7 نفر
بازدید امروز: 379 نفر
بازدید دیروز: 401 نفر
تعداد کل بازدید: 890945 نفر

مشاهده شماره خبر7673

عنواناصلاح محتوای تبلیغات تلویزیونی به جای ممنوعیت!
متن

مدیرکل امور فراورده‌های خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو با شاره به اینکه سالانه لیست کالاهای آسیب‌رسان سلامت توسط وزیر بهداشت به ریاست سازمان صدا و سیما ابلاغ می‌شود، گفت: صرفا اعلام ممنوعیت تبلیغات، کاری از پیش نمی‌برد، بنابراین در صدد تعامل با ذی‌نفعمان برای اصلاح محتوای تبلیغات هستیم.

دکتر محمدحسین عزیزی در گفت‌و‌گو با ایفدانا با اشاره به اینکه صدور مجوز تبلیغات تلویزیونی بر اساس قانون بر عهده سازمان غذا و داروست، اظهار کرد: تبلیغات تلویزیونی ذی‌نفعان متعددی دارد که صداوسیما یکی از اصلی ترین ذی‌نفعان به شمار می‌رود.

وی افزود: بخش‌های دیگری از وزارت بهداشت و سازمان‌های مانند نظام پزشکی هم در مورد تبلیغات محصولات سلامت محور ورود کرده اند که البته وظیفه اصلی بر اساس قانون در این حوزه بر عهده سازمان غذا و دارو گذاشته شده است.

مدیرکل امور فراورده های خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو تصریح کرد: با توجه به اینکه متولی اصلی صدور مجوز تبلیغات در قانون، سازمان غذا و دارو معرفی شده است، کمیته تبلیغات به منظور سامان‌دهی و تعامل با ذی‌نفعان، در سازمان غذا و دارو تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: سال ها تبلیغات بسیاری از کالاها ممنوع بوده اما با این وجود باز هم ادامه داشته است، بنابراین درنظر داریم محتوای تبلیغات را در کمیته تشکیل شده اصلاح کنیم./
 
شناسه خبر : ۱۷۵۴۹
امتیاز شما برای این خبر:
 
تاریخ درج1399:06:01
کلمات کلیدی
بازدید458
گروهاخبار عمومي