منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 6 نفر
بازدید امروز: 213 نفر
بازدید دیروز: 531 نفر
تعداد کل بازدید: 901124 نفر

مشاهده شماره خبر7676

عنوانپیام تبریک رئیس سازمان غذا و دارو به مناسبت روز کارمند
متن

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو در پیامی روز کارمند را تبریک گفت.

به گزارش ایفدانا، دکتر شانه ساز در این پیام آورده است: «ضمن عرض  تعزیت و تسلیت ایام شهادت سالار و سرور آزادگان عالم حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان،  چهارم شهریورماه، سومین روز از هفته دولت که  یادآور خاطره شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر می باشد را گرامی می داریم . این روز به پاس یادآوری خدمات، ایثار و ارزش نهادن به تلاش‌ها و زحمات گروه کثیری از جامعه اسلامی‌مان روز کارمند نام‌گذاری شده است.

کار و فعالیت کارمندان، به عنوان عضو فعال جامعه و خدمتگزار ملت، شایسته تقدیر و تکریم است. ازاین رو، سزاوار است امروز را قدر دانسته و دربزرگداشت مقام ارزشمند و والای کارمندان بکوشیم.

موفقیت این سازمان  در گرو تلاش و توانمندی نیروهای متعهد، متخصص، خلاق و مسئولیت پذیری است که همواره می کوشند تا در مسیر حرکت  به سوی چشم اندازهای تعیین شده، نقش مؤثری ایفاء نمایند و بی شک هر تلاش مضاعف و انگیزه افزون، گامی بلند ، برای نیل به تعالی سازمان و تحقق شعارهای اقتصاد مقاومتی و جهش تولید  خواهد بود ودر نتیجه آن کام تمامی هموطنان  شیرین خواهد شد.

ضمن گرامی داشت این روز از زحمات و تلاش های بی دریغ تمامی کارمندان و همکارانم در سازمان غذا و دارو صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، توفیق و سلامتی شما را از درگاه ایزد منان مسألت دارم./
تاریخ درج1399:06:04
کلمات کلیدی
بازدید478
گروهاخبار عمومي