منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 273 نفر
بازدید دیروز: 544 نفر
تعداد کل بازدید: 898818 نفر

مشاهده شماره خبر7692

عنواناز سوی اداره کل تجهیزات پزشکی اعلام شد صدور حواله توزیع ۵۰۰ هزار بسته دستکش و دو میلیون و پانصد هزار ماسک برای توزیع بین مطب ها و پزشکان
متن

حواله توزیع ۵۰۰ هزار بسته دستکش و دو میلیون و پانصد هزار ماسک در مرداد ماه سال جاری برای توزیع بین مطب ها و پزشکان توسط سازمان نظام پزشکی به عنوان متولی امور پزشکان، صادر شده و در دست انجام است.

به گزارش ایفدانا، حسب اعلام اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو درخصوص حواله های صادر شده برای سازمان نظام پزشکی، به اطلاع می رساند، با عنایت به مصوبات ستاد کرونای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با توجه به ضرورت در اختیار قراردادن اقلام حفاظت فردی برای پزشکان به منظور ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به مردم شریف و بیماران نیازمند، حواله توزیع ۵۰۰ هزار بسته دستکش و دو میلیون و پانصد هزار ماسک در مرداد ماه سال جاری برای توزیع بین مطب ها و پزشکان توسط سازمان نظام پزشکی به عنوان متولی امور پزشکان صادر شده که در دست انجام است.

لازم به ذکر است که حواله هایی نیز برای سایر سازمان ها و ارگان های مربوطه نیز صادر شده است که در همه موارد نحوه توزیع اقلام پیگیری و رسیدگی می شود. بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه تخلف پیگیری و برخورد لازم صورت خواهد گرفت.
تاریخ درج1399:06:19
کلمات کلیدی
بازدید494
گروهاخبار عمومي