منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 6 نفر
بازدید امروز: 354 نفر
بازدید دیروز: 531 نفر
تعداد کل بازدید: 901265 نفر

مشاهده شماره خبر7720

عنواندر نامه اعضای مجمع نمایندگان مازندران به رئیس جمهور مطرح شد؛ درخواست جلوگیری از ورود مسافران به مازندران در تعطیلات اربعین
متن

اعضای مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس جمهور خواهان جلوگیری از ورود مسافران به مازندران در تعطیلات اربعین شدند.

✍️ در نامه اعضای این مجمع به رئیس جمهور آمده است:
 "همانطور که مستحضرید استان مازندران به واسطه بهره مندی از مواهب طبیعی و خدادای همواره  به عنوان مقصد گردشگری مطمح نظر مسافران و علاقمندان است و در تعطیلات هفتگی نیز خیل عظیمی از مسافران عازم این استان می شوند".
 در ادامه این نامه اشاره شده است، با عنایت به اهمیت شرایط موجود در اثر شیوع ویروس کرونا و در پیش بودن موج سوم این ویروس مرگبار که به اعتقاد متخصصان و مدافعان عرصه سلامت در فصل پاییز نگرانی ها را تشدید کرده است.
اعضای مجمع نمایندگان در پایان نامه خود به این موضوع تاکید کردند که، "تقاضا دارد با توجه به تعطیلات پیش رو در اربعین حسینی(ع) که تقاضای سفر به مازندران افزایش و به علت فقدان زیرساخت های لازم مشکلات بهداشتی و درمانی ناشی از ویروس کرونا در سطح این استان شدت می یابد،دستور فرمایید با هماهنگی وزارت کشور و ستاد ملی مقابله با کرونانسبت به جلوگیری از ورود مسافران در تعطیلات پایانی هفته جاری اقدام مقتضی صورت گیرد"

تاریخ درج1399:07:17
کلمات کلیدی
بازدید575
گروهاخبار عمومي