منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 7 نفر
بازدید امروز: 91 نفر
بازدید دیروز: 531 نفر
تعداد کل بازدید: 901002 نفر

مشاهده شماره خبر7745

عنوانسرپرست اداره کل امور فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو منصوب شد
متن

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو طی حکمی دکتر عبدالعظیم بهفر را با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل امور فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو منصوب کرد.


 به گزارش ایفدانا، دکتر شانه ساز در این حکم آورده است:

 با عنایت به تلاش و خدمات ارزنده جنابعالی بموجب این ابلاغ با حفظ سمت بعنوان سرپرست اداره کل امور فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و استفاده از تجربیات و سوابق تخصصی خود و بهره گیری از امکانات و ظرفیت های موجود در درون و بیرون از سازمان ضمن ارتقاء کیفی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل، زمینه رضایتمندی بیش از پیش ارباب رجوع و شفافیت بیشتر فرآیندهای موجود در آن اداره کل، همسو با سیاست های کلان وزارت متبوع را فراهم نمایید و موارد ذیل را در اولویت امور قرار دهید
:
-         مدیریت زنجیره تامین فرآورده¬های طبیعی، سنتی و مکمل مورد نیاز کشور با سرعت و دقت مناسب.
-         بازنگری و تصمیم گیری عادلانه درخصوص هرگونه پروانه و یا مجوزی که در سال های گذشته مبنی بر روش های غیرعلمی و غیرمنصفانه و با بی عدالتی و رانت جوئی صادر شده است.
-         اصلاح و رصد سامانه های ردیابی در حوزه فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل در جهت نظارت هوشمند بر زنجیره تامین فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل مورد نیاز کشور.
-         اهتمام جدی به ابلاغ مقام عالی وزارت درخصوص ارزیابی و ساماندهی نیروی انسانی سازمان غذا و دارو مبنی بر چابک سازی پرسنلی، کاهش تنوع استخدامی و تطبیق نیروی انسانی موجود با ساختار تشکیلاتی مصوب سازمان، مطابق اسناد و تکالیف بالادستی از جمله ضوابط اجرایی بودجه در سال جاری.
-         تفویض امور اجرایی اداره کل به معاونت های غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی و بخش غیردولتی بمنظور تمرکز بر امور سیاستگذاری، برنامه¬ریزی و کنترل حداکثری.
-         احیاء صنعت فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل داخل کشور و گره زدن تولید داخل به مراکز علمی، تحقیقاتی و دانشکده های داروسازی و محققان در سراسر کشور و همچنین تولیدکنندگان صاحب تکنولوژی در خارج از کشور و تسهیل فرایندهای موجود.
-         حمایت و اعتلای کیفیت فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل تولید داخلی و ممنوعیت واردات موارد مشابه خارجی.
-         بازنگری لیست مواد اولیه و فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل مورد نیاز با توجه به شرایط ارزی و اقتصادی کشور به گونه ای که در هر شرایط مشکلی به نام کمبود فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل وجود نداشته باشد.
-         سرمایه‌گذاری در عرصه فرآورده‌های نوترکیب با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های علم و فناوری و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی.
-         حسب تکالیف و رهنمودهای ابلاغی مقام عالی وزارت، مبارزه با هرگونه فساد درون و برون سازمانی در حوزه فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل و جلوگیری از شیوه‌های غیرعادلانه در حمایت از جریانات فرصت‌طلب و سودجو.
توفیق روزافزون شما را از خداوند متعال خواستارم.
 
تاریخ درج1399:08:17
کلمات کلیدی
بازدید587
گروهاخبار عمومي