منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 8 نفر
بازدید امروز: 513 نفر
بازدید دیروز: 464 نفر
تعداد کل بازدید: 891543 نفر

مشاهده شماره خبر7781

عنوان مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو: ۵۰ درصد سهمیه ارزی دارو در حوزه کرونا هزینه شده است
متن

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: ا بیان اینکه ۵۰ درصد سهمیه ارزی دارو در حوزه کرونا هزینه شده است، اظهار کرد: از ۲.۵ میلیارد دلار ارز تخصیص داده شده به دارو و تجهیزات و پزشکی تنها یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تامین شده است. از این میزان، بالغ بر یک میلیارد دلار مربوط به دارو بوده که ۵۰۰ میلیون دلار آن صرف دارو‌های کرونا شده است.

 دکتر سیدحیدر محمدی در گفت و گو با ایفدانا، با اشاره به ارزبری دارو و تجهیزات پزشکی کرونا بیان کرد: ما تاکنون ۴۸۶ میلیون دلار در کرونا برای دارو هزینه کرده ایم و این رقم بزرگی است، همچنین معادل این عدد در حوزه تجهیزات پزشکی کرونا هزینه کرده ایم.
 
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو  ادامه داد: برآورد می کنیم که از ۲.۵ میلیارد دلار ارز دارو و تجهیزات و پزشکی حدود یک میلیارد دلار در سال ۹۹ برای کرونا هزینه شود و در این صورت ۱.۵ میلیارد  دلار سهمیه ارزی دارو و تجهیزات پزشکی عاید ما خواهد شد و سهمیه ارزی دارو و تجهیزات پزشکی نسبت به سال ۹۸ بسیار کمتر خواهد بود.
 
محمدی با اشاره به وعده تخصیص ارز برای دارو و تجهیزات پزشکی کرونا بیان کرد: مسئولان بانک مرکزی قول داده بودند که ۵۰۰ میلیون دلار به سهمیه دارو و تجهیزات پزشکی اضافه کنند اما هنوز این رقم تخصیص پیدا نکرده و رقمی به سهمیه ارزی ما اضافه نشده است./
تاریخ درج1399:10:19
کلمات کلیدی
بازدید662
گروهاخبار عمومي